Kuinka usein jaksatte käydä taidenäyttelyissä?
Minusta tuntuu, että kerran viikossa riittää, eikä haittaa, vaikka joku viikko jäisi väliinkin. Mies jaksaisi käydä vaikka kuinka ja haluaa minut mukaan. En vain jaksa ottaa vastaan niin tiuhaan sitä kaikkea. Pitäisi sulatellakin. Olenko outo?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa on hyvä. Muuten tulee taideähky.
Olen aivan samaa mieltä. Pitää vain yrittää innostaa mies menemään välillä yksin.
Ap
En kertaakaan elämässä, ja hyvin on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika.
Vierailija kirjoitti:
Menisikö paremmin, jos joskus kävisit? Eikö muka mikään taide kiinnosta? Suosittelen tutustumaan.
Vaihtelee. Pari kertaa kuukaudessa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika.
Jos ei taide kiinnosta, ei tosiaan kannata mennä taidetta katsomaan. Hyvin hoidettu!
Jokusen kerran vuodessa. Harrastan kyllä muuten taidetta esim. Oopperaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika.
Jos ei taide kiinnosta, ei tosiaan kannata mennä taidetta katsomaan. Hyvin hoidettu!
Joo ei tosiaankaan. Turha sinne väkisinkään mennä.
Kerran kymmenessä vuodessa ok. Ne pakolliset kouluaikaiset visiitit korvaavat vielä ainakin parikymmentä vuotta lisää, saldo edelleen plussan puolella. Vuosi sitten vahingossa eksyin Kiasmaan painostuksen alaisena ja se oli niin rasittavaa että se kattaa jo ainakin 2,5 taidenäyttelykertaa. Olen 27 joten mielestäni taidenäyttelykiintiö on täynnä vähintäänkin kunnes olen 57. Kuitenkin taidesaldo on niin runsaasti plussilla että on ok jos seuraava käynti 67-77v.
Kerran viikossa on hyvä. Muuten tulee taideähky.