Ihannenaiseni on tällainen
Arvon rouvat ja neidit!
Olen 40+ sinkkumies ja nyt on aika kertoa naisihanteeni.
Sen lisäksi että olisi tunteita tätä naista kohtaan, plussana olisi seuraavat asiat.
- Uskoo akateemiseen tutkimukseen ja koululääketieteeseen. (itse en ole akateeminen)
- Välttää osallistumasta Winclub/Wincapita yms ponzeihin ja koijauksiin joita tyrkytetään helppona rahansaantikeinoina.
- Ei koskaan ota pikavippiä
- Uskoo Suomen yhteiskuntajärjestykseen.
- Tiedostaa että Suomessa on ikävä kyllä hyvävelikerhoja päättäjäportaassa ja korruptiota tapahtuu.
- Uskoo talousmetsänkasvatukseen ja hakkuisiin eikä kahlitse itseään puihin hakkuualuella protestiksi.
- Hillitty somen käyttö.
- Liikkuu riittävästi eikä ole mätisäkki
- Pyrkii tekemään kotiruokaa ja välttää eineksiä jos mahdollista.
Tässä nyt aluksi
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit (ensimmäisenä mainiten) rouvienkin joukosta ihannenaistasi? Uskollisuus nykyistä kumppania kohtaan ei ole merkitsevä seikka?
Rouvaksi tituleerataan naista joka on joskus mennyt naimisiin. Siis myös eronneet ja lesket ovat rouvia.
Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikea löytää naista, jos käyttää sellaisia sanoja kuin mätisäkki.
Mielestäni olisi suurta vääristelyä jos esim omasta mielestään nainen 160cm/100kg="muodokas"??? Vaikka BMI on 39 eli vaikea lihavuus ja se BMI 40 olisi sairaalloinen ylipaino.
Monilla on pahasti vääristynyt käsitys siitä mikä on normaalipaino ja mikä yli/alipaino.
Normaalipaino esimerkin mukaan olisi ko naiselle
mauno8488934 kirjoitti:
Arvon rouvat ja neidit!
Sen lisäksi että olisi tunteita tätä naista kohtaan, plussana olisi seuraavat asiat.- Uskoo akateemiseen tutkimukseen ja koululääketieteeseen. (itse en ole akateeminen)
- Välttää osallistumasta Winclub/Wincapita yms ponzeihin ja koijauksiin joita tyrkytetään helppona rahansaantikeinoina.
- Tiedostaa että Suomessa on ikävä kyllä hyvävelikerhoja päättäjäportaassa ja korruptiota tapahtuu.
- Uskoo talousmetsänkasvatukseen ja hakkuisiin eikä kahlitse itseään puihin hakkuualuella protestiksi.
- Hillitty somen käyttö.
- Pyrkii tekemään kotiruokaa ja välttää eineksiä jos mahdollista.Tässä nyt aluksi
Siis:
1. Uskoo Suomen yhteiskuntajärjestykseen ja auktoriteetteihin; eikä kyseenalaista edes koululääketiedettä tai metsäntuktimusta.
- Ei seuraa uutisia kovin tarkkaan
- Ei usko, että lääketehtaat maksavat lääkärit hiljaisiksi ja ryöväävät veronmaksajia sen kun kerkiävät)
- Riittäkö pelkkä usko? Kyllä pitää äänestää ja toimiakin asioiden hyväksi!
2. Ei höynähdä pikavippeihin tai ketjukirjeisiin
- hyvä juttu
3. Tiedostaa hyvävelikerhot ja korruption
- hyvä, että tiedostaa, mutta tekeekö mitään asioiden hyväksi?
4. Hillitty somen käyttö
- ei saa haukkua ukkoparkaa; ok
5. Liikkuu riittävästi
- eikös pariskunta liiku yhdessä; voit vaikuttaa asiaan.
6. Tekee kotiruokaa
- yhdessä pitäisi tehdä eikä toinen vain makaa sohvalla reporankana.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit hillityt häpyhuulet.
Ja sen, että naisella pitäisi olla pienet nännipihat ja että naisen pitäisi aina ajatella asioista rationaalisesti, ja olla aina kiinnostunut ap:n elämästä.
mauno8488934 kirjoitti:
Arvon rouvat ja neidit!
Sen lisäksi että olisi tunteita tätä naista kohtaan, plussana olisi seuraavat asiat.- Uskoo akateemiseen tutkimukseen ja koululääketieteeseen. (itse en ole akateeminen)
- Hillitty somen käyttö.
- Pyrkii tekemään kotiruokaa ja välttää eineksiä jos mahdollista.Tässä nyt aluksi
Eli minä.
Nainen ja 178ha yksinäisyys.
”Uskoo Suomen yhteiskuntajärjestykseen”
Voi luoja, hahhah. Pelkkä vitsi.
Sana mätisäkki karsii kaikki paitsi kynnysmatoksi haluavat reppanat. Se lienee tarkoituskin. Ja on ihan oikein ap:lle :D.
"- Uskoo Suomen yhteiskuntajärjestykseen.
- Tiedostaa että Suomessa on ikävä kyllä hyvävelikerhoja päättäjäportaassa ja korruptiota tapahtuu."
Eli naisen pitäisi luottaa siihen, että hyväveliverkostoista ja korruptiosta huolimatta järjestelmä on aina oikeudenmukainen ja siihen pitäisi näinollen uskoa? Ristiriitaista.