Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi yritys ov. Neuvoja kipeään luopumiseen

Vierailija
26.08.2018 |

En löytänyt enää aloitustani tai sinne tuli epäasiallisuuksia, joten pitkä tarina lyhyesti.

Olen koulutettu ja urheilullinen nuori nainen. Tutustuin hyvin erilaiseen mieheen, josta tuli minulle todella läheinen. Hän oli ihastunut, rakasti, ihaili. Sitten kun sai kaltaiseni vahvan naisen lähelleen, ei jotenkin kestänyt sitä, tai minua?

Tuntee jotenkin suurta alemmuutta minua kohtaan. Ensin alkoi dissaamaan minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Sitten alkoi jättämään minut ulkopuolelle kaikesta. Lopetti tykkäämiset ja seuraamiset somessa. Lopetti yhteydenpidon. Ennen oltiin kuin paita ja peppu WhatsAppissa milloin facessa tai soitellen. Nyt kerran pari viikossa tsekkaa miten voin.

Minä kärsin tästä aivan hirvittävästi. Ei saa kerrottua kunnolla syytä. Ei pahoittele tai pyydä anteeksi. On ns hyljännyt minut kuin rukkasen. Oma sisimpäni itkee joka päivä. Olen aina ollut kiva hänelle, auttanut jne. Ymmärrän että en voi roikkua hänessä kun hän ei seuraani (enää) kaipaa. Minua sen sijaan koskee ja sattuu.

Mikään asiallinen keskustelu ei tavoita häntä enää. Hän ikäänkuin pakenee ja välttelee minua ihan hulluna.

Antakaa käytännön ohjeita, miten unohtaa ennen tärkeä ja rakas henkilö? Olen matkustanut maailman ääriin, liikkunut, kahvitellut, tavannut muita ihmisiä, mennyt luontoon, mutta mikään ei auta.

Hän on tärkeämpi minulle, kuin minä hänelle. Otsikkoon viitaten nyt soimaan itseäni, että alunperin tutustuin ns hyvin erilaisilla arvoilla varustettuun ihmiseen. Nyt kärsin tästä ja paljon.

Apua, neuvoja, asiallisia vastauksia.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia💙💙💙

Vierailija
2/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aiemmasta ketjusta kävi ilmi että kuvittelet olevasi joku jumalan lahja miehelle. Noin ääretön itsekeskeisyys tulee karkoittamaan mielestäsi "tasoisesi" miehet myös, koita laskeutua maanpinnalle sieltä utopioistasi ja aikuistua vähän niin ehkä se kumppanikin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo aiemmasta ketjusta kävi ilmi että kuvittelet olevasi joku jumalan lahja miehelle. Noin ääretön itsekeskeisyys tulee karkoittamaan mielestäsi "tasoisesi" miehet myös, koita laskeutua maanpinnalle sieltä utopioistasi ja aikuistua vähän niin ehkä se kumppanikin löytyy.

Ok.

Kiitos kommentistasi.

Ap

Vierailija
4/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekoukku/limerenssi.

Rakastuitko omaan kuvitelmaasi  miehestä? Eihän sitä miestä sitten oikeasti ollutkaan.

Vierailija
5/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sai lähelleen kaltaisesi vahvan naisen, joka mabipuloi, määräilee ja lopulta valittaa somessa, kun mies ei haluakaan olla puudeli?

Vierailija
6/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnekoukku/limerenssi.

Rakastuitko omaan kuvitelmaasi  miehestä? Eihän sitä miestä sitten oikeasti ollutkaan.

Mitä tuo tarkoittaa? Ilmeisesti.

Ap

Vierailija
7/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea, ilkeä kommentti.

Vierailija
8/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea, ilkeä kommentti.

Mutta perustuu ap:n omaan kertomukseen siitä, että hän on miehelle parasta, mitä maailma voi antaa ja sitten mies vetäytyykin.

Vierailija
9/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sai lähelleen kaltaisesi vahvan naisen, joka mabipuloi, määräilee ja lopulta valittaa somessa, kun mies ei haluakaan olla puudeli?

Mistä päättelet näin? Että olisi määräilyä ym?

Päinvastoin häntä on tuettu, autettu isoissakin asioissa, ei vain minä vaan verkostoni/ ystäväni.

Somea en käytä mollaamiseen.

Ap

Vierailija
10/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea, ilkeä kommentti.

Mutta perustuu ap:n omaan kertomukseen siitä, että hän on miehelle parasta, mitä maailma voi antaa ja sitten mies vetäytyykin.

Näin en ole missään sanonut, että olen parasta mitä maailma voi antaa.

Ap

Vierailija
11/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea, ilkeä kommentti.

Itseasiassa ihan aiheellinen ottaen huomioon miten ap nuoren miehen mahdollisia mielentiloja spekuloi omaksi  edukseen tietämättä mitä  hän oikeasti ajatteli. Kyllä tuosta aika itserakkaan naisen kuva piirtyy.

Ap:n miehen tuntemuksiksi (alemmuudentunne jne) kirjoittamat jutut ovat vain ap:n oman mielen peilauksia.

Vierailija
12/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät lillumaan tuohon suhteen märehtimiseen? Ette eläneet yhdessä vuosia, teillä ei ollut mitään yhteistä, pelkkää kevyttä hauskanpitoa.

Mieleen tulee, että tuo oli ensimmäinen mies, joka jätti sinut eli olet uudessa tilanteessa ja siksi avuton. Et kestä jätetyksi tulemista eli itseäsi.

Etsi laastarisuhde, sillä entinen unohtuu nopeasti.

Vierailija
13/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea, ilkeä kommentti.

Itseasiassa ihan aiheellinen ottaen huomioon miten ap nuoren miehen mahdollisia mielentiloja spekuloi omaksi  edukseen tietämättä mitä  hän oikeasti ajatteli. Kyllä tuosta aika itserakkaan naisen kuva piirtyy.

Ap:n miehen tuntemuksiksi (alemmuudentunne jne) kirjoittamat jutut ovat vain ap:n oman mielen peilauksia.

Miksi sä haukut ja spekuloit Ap:ta?

Miehestä kysyttiin.

Vierailija
14/48 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you

-Sinkkuelämä sarjasta-

Vierailija
15/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäät lillumaan tuohon suhteen märehtimiseen? Ette eläneet yhdessä vuosia, teillä ei ollut mitään yhteistä, pelkkää kevyttä hauskanpitoa.

Mieleen tulee, että tuo oli ensimmäinen mies, joka jätti sinut eli olet uudessa tilanteessa ja siksi avuton. Et kestä jätetyksi tulemista eli itseäsi.

Miten niin kevyttä hauskanpitoa?

Ollaan tunnettu vuosia. Ja oli paljonkin yhteistä, ainakin syvä kiintymys jota ei enää ole.

Ap

Vierailija
16/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaavanlaisessa tilanteessa ja aivan rikki. Mutta ei voi muuta kuin mennä eteenpäin ja päästää irti.

Lohduttaudun ajatuksella, että jos niin olisi tarkoitettu, niin hän tulee vielä takaisin. Tiedän ettei niin käy enää...

Vierailija
17/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu vuosia. Ja oli paljonkin yhteistä, ainakin syvä kiintymys jota ei enää ole.

Ap

Kiintymys oli vain sinun mielessäsi ja toinen käytti sinua hyväkseen niin kauan kuin tarvitsi.

Estät tyypin somessa, hävität yhteystiedot ja siirryt eteenpäin. Asia ei märehtimällä parane.On aivan luonnollista, että tärkeitäkin ihmisiä elämässä tulee ja menee, eikä asioita voi pakottaa. Siirry seuraavaan. Kyllä se sitä kun ei jää vellomaan ja hellimään omia tuntemuksia. Parempi tunnustaa vaan tosiasiat, eikä kehitellä teinidraamaa.

Vierailija
18/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on törmännyt "en osaa olla yksin mieheen".Mies on suhteessa koska ei osaa olla yksin.

Tälläisen puoliso saattaa mennä jopa naimisiin ja hankkia lapsi.

Lähtö tulee yleensä kun löytää paremman palvelijan tai rakastuu toiseen.

Vierailija
19/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiintymys oli vain sinun mielessäsi ja toinen käytti sinua hyväkseen niin kauan kuin tarvitsi.

Estät tyypin somessa, hävität yhteystiedot ja siirryt eteenpäin. Asia ei märehtimällä parane.On aivan luonnollista, että tärkeitäkin ihmisiä elämässä tulee ja menee, eikä asioita voi pakottaa. Siirry seuraavaan. Kyllä se sitä kun ei jää vellomaan ja hellimään omia tuntemuksia. Parempi tunnustaa vaan tosiasiat, eikä kehitellä teinidraamaa.

Täällä neuvotaan aina kaikkiin kipeisiin tilanteisiin, että katkaise kaikki välit. Se tuntuu erittäin kipeältä ja vaikealta.

Eikö ole mitään mahdollisuutta että hän viisastuu ja kasvaa ja minä hyväksyn hänet epätaydellisenä?

Ap

Vierailija
20/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaavanlaisessa tilanteessa ja aivan rikki. Mutta ei voi muuta kuin mennä eteenpäin ja päästää irti.

Lohduttaudun ajatuksella, että jos niin olisi tarkoitettu, niin hän tulee vielä takaisin. Tiedän ettei niin käy enää...

Voimia sinulle! Haluatko kertoa enemmän?

Se että arvostaa itseään, ei mitenkään tarkoita että olisi ylimielinen. Joku ilmeisesti päätteli näin minusta, että olisin määräilevä ja negatiivinen ihminen. Kehitettävää tottakai on, mutta en usko että on minun vikani toisen ikävä toiminta ja huonot tavat?

Ap