Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi yritys ov. Neuvoja kipeään luopumiseen

Vierailija
26.08.2018 |

En löytänyt enää aloitustani tai sinne tuli epäasiallisuuksia, joten pitkä tarina lyhyesti.

Olen koulutettu ja urheilullinen nuori nainen. Tutustuin hyvin erilaiseen mieheen, josta tuli minulle todella läheinen. Hän oli ihastunut, rakasti, ihaili. Sitten kun sai kaltaiseni vahvan naisen lähelleen, ei jotenkin kestänyt sitä, tai minua?

Tuntee jotenkin suurta alemmuutta minua kohtaan. Ensin alkoi dissaamaan minulle tärkeitä asioita ja arvoja. Sitten alkoi jättämään minut ulkopuolelle kaikesta. Lopetti tykkäämiset ja seuraamiset somessa. Lopetti yhteydenpidon. Ennen oltiin kuin paita ja peppu WhatsAppissa milloin facessa tai soitellen. Nyt kerran pari viikossa tsekkaa miten voin.

Minä kärsin tästä aivan hirvittävästi. Ei saa kerrottua kunnolla syytä. Ei pahoittele tai pyydä anteeksi. On ns hyljännyt minut kuin rukkasen. Oma sisimpäni itkee joka päivä. Olen aina ollut kiva hänelle, auttanut jne. Ymmärrän että en voi roikkua hänessä kun hän ei seuraani (enää) kaipaa. Minua sen sijaan koskee ja sattuu.

Mikään asiallinen keskustelu ei tavoita häntä enää. Hän ikäänkuin pakenee ja välttelee minua ihan hulluna.

Antakaa käytännön ohjeita, miten unohtaa ennen tärkeä ja rakas henkilö? Olen matkustanut maailman ääriin, liikkunut, kahvitellut, tavannut muita ihmisiä, mennyt luontoon, mutta mikään ei auta.

Hän on tärkeämpi minulle, kuin minä hänelle. Otsikkoon viitaten nyt soimaan itseäni, että alunperin tutustuin ns hyvin erilaisilla arvoilla varustettuun ihmiseen. Nyt kärsin tästä ja paljon.

Apua, neuvoja, asiallisia vastauksia.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jo että sitä jätkää ei kiinnosta sun natinat.

Ei provoja kiitos tähän asialliseen ketjuun.

Vierailija
42/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei varmaan saisi, mutta alkoi naurattaa tää vastaus😂 kuvittelen vihaisen Av-mamman.

Kyseessä on vajaa 40v mies, ei mikään nuori jätkä.

Ja en ole natissut hänelle.

Luopuminen sattuu!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein elämässä käy näin. Toinen ei vaan enää välitä.

Ei voi jäädä vellomaan ja miettimään mikä meni pieleen, kumman pitäisi muuttua jne.

Unohda ja jatka elämääsi. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
44/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei varmaan saisi, mutta alkoi naurattaa tää vastaus😂 kuvittelen vihaisen Av-mamman.

Kyseessä on vajaa 40v mies, ei mikään nuori jätkä.

Ja en ole natissut hänelle.

Luopuminen sattuu!

Ap

Sattuu sattuu, sellaista se on, silti niin on joskus tehtävä.

Vierailija
45/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään käynyt (joko miehen tai naisen kanssa) että suhde elpyy tai paranee?

Tai saat menetetyn ystävän tai rakastetun takaisin?

Ap

Vierailija
46/48 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään käynyt (joko miehen tai naisen kanssa) että suhde elpyy tai paranee?

Ap

Kyllä. Kerjäsin, itkin ja sain miehen takaisin, hetkeksi. Samat ongelmat säilyi ja paheni. Lopulta mies hävisi kokonaan eikä enää vastannut. En ole vielä päässyt asiasta yli.

Selkeästi et ole valmis päästämään irti. Etsi mies käsiisi (tai laita viestiä jos et vielä ole laittanut) ja kerro mitä ajattelet. Jos hän vielä torjuu sinut, niin oikeasti ainoa vaihtoehto on antaa olla ja unohtaa.

Vierailija
47/48 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä maanittelin itselleni vastauksen mieheltä joka oli päättänyt olla vastaamatta. Vastaus oli että "ei vaan kiinnosta".. 

Jos ei niin ei.

Vierailija
48/48 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että paha olo on vain minulla. Miehen kanssa kaikki keskustelut päättyvät siihen että hän ei vastaa heti, hän ei vastaa sitä mitä haluaisin kuulla yms ja minä aina loppupeleissä satutan ja loukkaannun. Aina 🤷🏼‍♀️😢

Ap