Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka kokee Arman Alizadin vastenmielisenä?

Vierailija
26.08.2018 |

Tyyppi (teko)itkeskelee tv-sarjoissa maailmanparantajan roolissa ja esittää mitä ihmeellisintä maailmanparantajaa. Todellisuudessa tekee järkyttävästi rahaa nälkäänkuolevilla maailmalla ja tuntuu nuoleskelan millon ketäkin. Vastenmielistä, sanon minä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä Suviseura-kommentti? En seuraa Armania missään, kun en voi sietää, niin ei tällaisista vääristelyistäkään ole havaintoa.

Vierailija
22/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä Suviseura-kommentti? En seuraa Armania missään, kun en voi sietää, niin ei tällaisista vääristelyistäkään ole havaintoa.

Sen dokkarissa vääristeli sen entisen lestan sanoja leikkaamalla tietty lause pois, jolloin koko puheen konteksti muuttu ihan toisenlaiseksi. Kuuntele toi podcasti youtubesta, siin selitetään tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islami ei saa kritisoida täällä? Ei kommentit mee läpi.

Miten islam liittyy tähän? Arman on bahai' uskoltaan.

Mikä lie kabbalisti. Sillä on tree of life-tatuointi.

Vierailija
24/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne väkisin väännetyt valekyyneleet ovat niin noloja. Lisäksi mm. hengailu ja ihailu prätkäjengiläisten suuntaan. Uskottavuus kaverilta meni mun silmissä jo aikoja sitten.

Vierailija
25/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää hänestä varsinkaan sen mopopoikia nuolevan ohjelman jälkeen. Joskus ajattelin myös ettei ole hetero - vaikkei sillä ole väliä - vaikka onhan hän naimisissa. Jotain outoa vibaa tulee puhetyylistään.

Näimpä.. ”objektiivista” dokumentarismia. Tiedätkö syyn, miksi teki tätä kerhoa mielistelevän dokkarin? Arvaa vaan. Ei ole vaikeaa arvata.

No, miksi? Oli painostettu? Sai oman mopon siitä hyvästä? Vai häh?

Vierailija
26/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ihminen. Muistuu mieleen erinäisiä kommentteja vuosien varralta; mm. hyvin naisia alentavia ja eläimiä vihaavia (jotka sinänsä varsin tyypillisiä edustamansa uskontokunnan edustajille.  Vaikuttaa fakiltä.

Vierailija
27/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää hänestä varsinkaan sen mopopoikia nuolevan ohjelman jälkeen. Joskus ajattelin myös ettei ole hetero - vaikkei sillä ole väliä - vaikka onhan hän naimisissa. Jotain outoa vibaa tulee puhetyylistään.

Oli naimisissa.... 

Vierailija
28/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen ihminen. Muistuu mieleen erinäisiä kommentteja vuosien varralta; mm. hyvin naisia alentavia ja eläimiä vihaavia (jotka sinänsä varsin tyypillisiä edustamansa uskontokunnan edustajille.  Vaikuttaa fakiltä.

Bahai?

Vierailija
29/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisteluläppää Sompasaunan itsetyydyttäjästä, tämä sisäpiiri-ryhmä ja mitä hän on naisista twitterissä kirjoittanut alatyyliseen sävyyn. Kaikki tämä feministinä.

Vierailija
30/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islami ei saa kritisoida täällä? Ei kommentit mee läpi.

Miten islam liittyy tähän? Arman on bahai' uskoltaan.

Tiedän, että hänen perheensä tausta on bahailainen, mutta en ole ikinä törmännyt tietoon, onko Aman itse maininnut jossain harjoittavansa ko. (tai mitään) uskontoa?

Vierailija
31/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan käsittämätöntä kusetusta tossa lestadiolaisdokumentissa. Kuunnelkaa toi podcasti oikeesti! Meni usko Armaniin.

Vierailija
32/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali helsinkiläinen

Vierailija
33/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vaatturina aikaisemmin? Ylimielinen oli jo silloin haastatteluissa.

Vierailija
34/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Joskus ääni muuttuu oudon kimittäväksi, tilapäisesti siis. Olen katsonut ehkä yhden tai kaksi hänen dokkareitaan, ihan aiheen vuoksi. Mutta ei kiitos enempää.

Vierailija
35/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan käsittämätöntä kusetusta tossa lestadiolaisdokumentissa. Kuunnelkaa toi podcasti oikeesti! Meni usko Armaniin.

Todellakin! Aiheesta voisi tehdä joku päivä ihan oman keskustelunavauksen. Sen verran järkyttävää dokumentaristilta. Ei näin!

Vierailija
36/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut useamman kerrankin aina on ollut kohtelias ja ystävällinen. Yhden kerran työkuvioissa. Tuli ystävällisesti esittelemään itsensä (ei ylimielisesti), kun olimme viereisessä pöydässä. Lasten kanssa olen myös törmännyt useamman kerran Espoossa ja aina on ollut ystävällinen ja kohtelias, puhunut small talkia ja jäänyt positiivinen fiilis.

Vierailija
37/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjoittaa fb-seinälleen jotain todella likaisia ja kummallisia läppiä muun muassa naisiin ja seksiin liittyen. Mihinköhän käytettyjen pikkuhousujen ostamiseen se liittyikään, en enää tarkalleen muista mutta täytyi kyllä hieraista silmiä. Ne on ainakin mun silmissä vienyt siitä ihmisestä uskottavuuden ja asiallisuuden ihan täysin. En ymmärrä miten joku ei näe tuon ihmisen läpi, että mitä roolia vetää tv:ssä. Todella niljakas tyyppi. 

Vierailija
38/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi erota pari vuotta sitten. Lapsia kai kolme.

Vierailija
39/39 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kirjoittaa fb-seinälleen jotain todella likaisia ja kummallisia läppiä muun muassa naisiin ja seksiin liittyen. Mihinköhän käytettyjen pikkuhousujen ostamiseen se liittyikään, en enää tarkalleen muista mutta täytyi kyllä hieraista silmiä. Ne on ainakin mun silmissä vienyt siitä ihmisestä uskottavuuden ja asiallisuuden ihan täysin. En ymmärrä miten joku ei näe tuon ihmisen läpi, että mitä roolia vetää tv:ssä. Todella niljakas tyyppi. 

Joku viisi(?) vuotta sitten näin hänen tekemän päivityksen, joka meni kutakuinkin näin: :Naiset ottaa silareita, vahaa sääriään ja ottaa lävistyksiä. Mutta anaaliseksi muka sattuu? Hahah!"

Noista muista päivityksistä en tiedä, mutta minulla meni häneen maku jo tämän nähtyäni