Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki koulukiusaajat ovat ekstroverttejä?

Vierailija
26.08.2018 |

Selittäkää itsenne. Mikä siinä ominaisuudessa saa aikaan sen sadismin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa ekstroverttien sössötys siitä, että niiden koulukiusaajat olivat introverttejä. Tähän ei kukaan usko.

Vierailija
2/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sekä koulukiusaaja että -kiusattu. En koe olevani erityisen ekstrovertti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut sekä koulukiusaaja että -kiusattu. En koe olevani erityisen ekstrovertti. 

Niinhän ne ekstrovertit aina sanoo.

Vierailija
4/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska introvertille sellainen toisen rääkkääminen olisi hirveän kuluttavaa?

Vierailija
5/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syysta on ollut 'vallalla',  etta kun on puhelias ja ulospain suuntautuva niin se on hyva. Ja tama on iskostunut myos lapsiin (jopa suomalaisiin jotka ei valttamatta ole sellaisia). Minulla on naapuri joka on ottanut elaman tehtavakseen kuuluuttaa kaikilla kuinka he ovat sosiaalisia, lapsien kaverit kayvat kylassa lakkaamatta ja kokee asiakseen kommentoida kaikkea kaikesta. Heilla on kamalat lapset! Kiusaavat kaikkia ja ovat olevinaan. Jarkky perhe!!! 

Vierailija
6/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syysta on ollut 'vallalla',  etta kun on puhelias ja ulospain suuntautuva niin se on hyva. Ja tama on iskostunut myos lapsiin (jopa suomalaisiin jotka ei valttamatta ole sellaisia). Minulla on naapuri joka on ottanut elaman tehtavakseen kuuluuttaa kaikilla kuinka he ovat sosiaalisia, lapsien kaverit kayvat kylassa lakkaamatta ja kokee asiakseen kommentoida kaikkea kaikesta. Heilla on kamalat lapset! Kiusaavat kaikkia ja ovat olevinaan. Jarkky perhe!!! 

En ymmärrä miksi pitää väen väkisin tuputtaa sosiaalisuutta kaikille. Japanissa toisia ihmisiä ja rauhaa kunnioitetaan ja ADHD mölisijöitä halveksitaan. Inhottaa tämä USA:lainen minäminäminä! tyhjänpäiväinen shaissenjauhanta kulttuuri ja röyhkeiden extroverttimöläyttelijöiden ihannointi.

Vierailija
7/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuo puheliaat ja toisten päälle päsmäävät saavat vahvistusta ja hyväksyntää käytökselleen. Jotkut alkavat pitää hiljaisempia heikkoina ja huonoina, itse taas ovat mukamas yläpuolella. Opettajat ja sukulaiset vaan hehkuttaa kun on niin "reipas".

Vierailija
8/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitää väen väkisin tuputtaa sosiaalisuutta kaikille. Japanissa toisia ihmisiä ja rauhaa kunnioitetaan ja ADHD mölisijöitä halveksitaan. Inhottaa tämä USA:lainen minäminäminä! tyhjänpäiväinen shaissenjauhanta kulttuuri ja röyhkeiden extroverttimöläyttelijöiden ihannointi.

Ei pidä sotkea käsitteitä. Ekstrovertti ihminen ei tarkoita automaattisesti sosiaalista ihmistä, eikä introvertti ole välttämättä lainkaan epäsosiaalinen. Sosiaalinen ihminen osaa toimia toisten ihmisten kanssa ja myös viihtyy toisten ihmisten kanssa. Introvertti voi aivan hyvin osata toimia todella hyvin ihmisten kanssa ja voi viihtyäkin ihmisten kanssa. Hänellä ei kuitenkaan ole yhtä suurta tarvetta kuin ekstrovertilla olla toisten ihmisten kanssa, vaan hän tarvitsee myös paljon aikaa olla itsekseen. Vastaavasti ekstrovertti ihminen puolestaan voi vallan hyvin olla sellainen, joka ei osaa kovin hyvin toimia ihmisten kanssa, Kyllä näitä kaikessa mukana luuhaavia rasittavia ihmisiä on jokaisen tuttavapiirissä.

Vierailija
9/9 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan oo... :DD

Ja kaikki "kiusaajat" ei oo mtn sadisteja vaan just esim extrovertit on niitä jotka puhuu vähän mitä sattuu yms eikä välttämättä edes ymmärrä et loukkaa.

just sellaset hiljaset, jotka ite luokittelen enemmän introverteiks on useimmin jtn oikeita psykoja ilman et kukaan eet tietää siitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi