Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat: Laitatteko yhteiskuvia someen?

Vierailija
26.08.2018 |

Miksi? Miksi ei? Millaisia? Miten usein? Kumpi enemmän?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin joskus, että olisi kiva laittaa yhteiskuvia someen. Mutta mieheni ei kait siitä tykkää..jokuhan voisi vaikka ajatella, että hän on parisuhteessa. 

Vierailija
22/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan. Meillä on yhteinen harrastus ja sen myötä on ainakin jokunen räpsäisy, jossa harrastetaan yhdessä. Siellä on myös kuvia, joissa on meidän lisäksi myös muitakin ihmisiä. En oikein nyt ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla yksi kuva meistä ja miehellä ei ole yhtään. Ei ole mtn tarvetta laittaa, kyllä meidän ystävät tietää että yhdessä olemme.

Kuten joku jo aikasemmin kirjoitti vastaavaa niin meidänkin tutuissa ne jotka eniten tappelevat ja kriiseilevät ovat myös niitä jotka eniten laittavat yhteiskuvia.

Vierailija
24/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aika usein. Ainakin pari kuukaudessa. Mieheni harvemmin, ehkä kerran vuodessa.

Laitan, koska minulla itselleni tulee niistä hyvä mieli ja näytämme niissä joko hassuilta tai iloisilta. Minulle tulee itselleni hyvä mieli toistan vastaavista kuvista, joten en näe syytä mitä pahaa olisi omienkaan jakamisessa.

Otan mielelläni kuvia ja olen mielelläni kuvissa,vaikka olen ihan tavallisen näköinen, eli ulkonäön alleviivauksesta ei ole kyse, vaan enemmänkin hetkien fiilistelystä. Kuvat eivät ole teenäisiä, joskin vain hyviä julkaistaan ja säästetään ylipäätään. Olemme erittäin onnellisia ja ei haittaa, vaikka muutkin sen tietäisivät.

Vierailija
25/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laiteta, mies ei ole somessa ollenkaan. Kunnioitan hänen yksityisyyttään sen verran, etten itsekään postaa hänestä kuvia.

Meilläkään mies ei ole somessa ollenkaan ja itsekin olen siellä lähinnä lukijana. Oma profiilikuvanikin on noin viiden vuoden takaa ja kiirettä sen vaihtamiseen ei ole.

En ole keksinyt yhtään syytä miksi laittaisin mieheni tai lasteni kuvia yleiseen jakeluun, ystäville voin kyllä kuvia laittaa muuta kautta.

Vierailija
26/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan satunnaisesti faceen, jos sattuu hyvä syy. Mies harvemmin, mutta on hänkin jonkun kuvan laittanut. Ei siinä mielestäni mitään kummallista ole, aviopuoliso on sentään elämäni tärkein ihminen. Sitä en kylläkään ymmärrä, että jotkut (naiset) laittavat profiilikuvakseen hää- tai muun yhteiskuvan.

Vierailija
27/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaahan tuo välillä, miksi nykyään niin aniharva haluaa paljastaa facessa että on parisuhteessa. Ei kuvia kultsista niin missään ja sitä parisuhdestatustakaan ei näy. Ehkäpä tällä halutaan pitää takaportti auki mahdollisille Paremmille Yksilöille jotka luulee että kyseessä on sinkku.

Vierailija
28/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaahan tuo välillä, miksi nykyään niin aniharva haluaa paljastaa facessa että on parisuhteessa. Ei kuvia kultsista niin missään ja sitä parisuhdestatustakaan ei näy. Ehkäpä tällä halutaan pitää takaportti auki mahdollisille Paremmille Yksilöille jotka luulee että kyseessä on sinkku.

Teinikö olet? Hölmö ainakin. Pistä vaan nettiin niin paljon kuvia itsestäsi ja kultsistasi kuin mieli tekee, olethan saanut itsellesi Miehen!

Vierailija
29/29 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä laitettaisiin? Ylipäätään ei edes oteta kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi