Onko H&M:n kengät hyviä? Kannattaako sieltä ostaa juhlakenkiä lapselle?
Halvalla ainankin saisi kun muissa nettikaupoissa näyttäs kenkien hinta huitelevan taivaissa.
En haluais kauhean paljon laittaa rahaa lapsen kenkiin jotka ovat jo vuoden ellei puolenkin vuoden päästä jääneet pieneksi.
Kommentit (7)
Mä olen ainakin ostanut juuri niitä. Mutta arkikäyttöön sitten jalalle hyvät kengät, mitkä maksaakin ihan eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin ostanut juuri niitä. Mutta arkikäyttöön sitten jalalle hyvät kengät, mitkä maksaakin ihan eri lailla.
Juuri näin. Ei paljon huvita ostaa kalliita juhlakenkiä, joita pahimmillaan käytetään kerran ja ovat jo pienet. H&M:n lakeriballerinat saa kympillä ja voi sen jälkeen laittaa kiertoon sukulaisille tms.
Ok. Kiitos. Eli eiköhän sieltä uskalla pojallekin ostaa puvunkengät. Kyllä luulisi sen verran kestävän kun on tarvis. Ap
en suosittele,ostin tytölle kengät H&m:stä eivät kestäneet 2kk
Vierailija kirjoitti:
en suosittele,ostin tytölle kengät H&m:stä eivät kestäneet 2kk
Oliko päivittäisessä käytössä?
Mun mielestä myös tuollaiseen kertakäyttöön ihan riittävät. Käyttökengiksi sitten kunnolliset kengät. Meillä on myös tytölle ostettu H&M:n ynnä muiden vastaavien kauppojen ballerinoja juhlakengiksi. Niille kun ei välttämättä tule kuin pari käyttökertaa ennen kuin ovat jo pienet.
Jos kengät jalassa muutamissa juhlissa niin varmaan ne on ihan ok