Mikä tekee Anni Hautalasta tämän hetken suosituimman tv-juontajan?
Onko Anni teidän mielestä Suomen paras juontaja?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Ohjelma jota juontaa on tylsä.
Mikä niistä?
Ei se kyllä ole.. Juontaakin jotain ihme juttuja, joita ei tule katottua, mutta mainoksissa on vilahtanut.
Eilen jäi telkkari auki ja sieltä tuli Kupla. Mies siinä ihmetteli, että ketä nää naiset oli, ei ollut ikinä nähnytkään. Oli Tinni vieraana ja Annihan taitaa olla vakkarina siinä.
Ettei ole mun mieheen ainakaan Anni Hautala tehnyt mitään vaikutusta missään ikinä, kun ei muista nähneensä.
Vastasin hänelle, että radiosta tuttuja. Tummempi on Niko Kivelän kökö. Se riitti miehelleni.
Ei ole. Lähinnä se nauraa mieskollegojen vitseille. En ole koskaan kuullut Annin sanovan mitä hauskaa.
Mua hän ärsyttää.
Se on nyt oikeaa ikäluokkaa eikä pelkää kameraa ja tuskin tulee tilannetta, missä ei saisi sanaa suusta.
Sillä on ihan hyvä tilannetaju ja on reaktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole.. Juontaakin jotain ihme juttuja, joita ei tule katottua, mutta mainoksissa on vilahtanut.
Eilen jäi telkkari auki ja sieltä tuli Kupla. Mies siinä ihmetteli, että ketä nää naiset oli, ei ollut ikinä nähnytkään. Oli Tinni vieraana ja Annihan taitaa olla vakkarina siinä.
Ettei ole mun mieheen ainakaan Anni Hautala tehnyt mitään vaikutusta missään ikinä, kun ei muista nähneensä.
Vastasin hänelle, että radiosta tuttuja. Tummempi on Niko Kivelän kökö. Se riitti miehelleni.
Onhan se nykyään vakikasvo gaalajuontajana. On juontanut tv:ssä idolsia, missikisoja jne. On varmasti yksi kovapalkkaisimpia tv- kasvoja Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä?
Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt oikeaa ikäluokkaa eikä pelkää kameraa ja tuskin tulee tilannetta, missä ei saisi sanaa suusta.
Sillä on ihan hyvä tilannetaju ja on reaktiivinen.
Mun mielestä se on kameran edessä teennäinen. Ei luonteva yhtään. Samaa sarjaa Leppilammen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nykyään vakikasvo gaalajuontajana. On juontanut tv:ssä idolsia, missikisoja jne. On varmasti yksi kovapalkkaisimpia tv- kasvoja Suomessa
Varmaan onkin, mutten mäkään ehdi ihan kaikkea paskaa tuijottamaan. Joten juurikin tuommoiset gaalat ja idolsit jäävät pois... ellen sitten Nikulan takia ala taas kattomaan. Mun mies ei telkkaria kato, tai siis saattaa vilkasta, jos joku muu kattoo jotain, jostain.. Siitähän tämä epäkohta tulee, että Anni vaikuttaa lähinnä telkkarissa/radiossa. Ei häntä teatterissa, keikoilla ja leffoissa taida nähdä, että sitä kautta voisi tietää?
No onhan nuo kasvot ja rinnat sellaiset että niille voisi tulla. Täydellinen nainen bukkakeen.
Hevosen naama ja nauru. Juttujensa perusteella 19-wee.
Millä mittarilla mitattuna on suosituin? Olen onneksi välttynyt näkemästä häntä tv:ssä, mutta radiojuontamisensa perusteella en ole menettänyt yhtään mitään. Päinvastoin. Hirveä kimittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Millä mittarilla mitattuna on suosituin? Olen onneksi välttynyt näkemästä häntä tv:ssä, mutta radiojuontamisensa perusteella en ole menettänyt yhtään mitään. Päinvastoin. Hirveä kimittäjä.
No jos on eniten käytetty juontaja niin eikö se kerro jotain hänen suosiosta
Vierailija kirjoitti:
Saisko tuolle otsikon väitteelle jotain perusteluja? En nimittäin usko hetkeäkään että hän on Suomen suosituin tai paras juontaja.
Eiköhän tämä Vappu ole enemmän esillä? Naisjuontajia on aika vähän, joten työt keskittyy tuttuihin ja turvallisiin naamoihin.
Vierailija kirjoitti:
Sekä otsikon, että aloituksen kysymys sisältää olettaman, jolle ei ole minkäänlaista totuuspohjaa.
Kyseinen henkilö ei ole tämän hetken suosituin, saati paras juontaja. On itseasiassa melko huono juontaja, korkeintaan keskinkertainen.