Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remonttitaitoiset? Kuinka paljon tämmöiseen tönöön uppoaa rahaa?

Vierailija
26.08.2018 |

Mittava remontti pitäisi kuulemma tehdä. Sisätiloista ei edes kuvaa. Olisko helpompi purkaa ja rakentaa uusi? Ei tule vettäkään tontille.

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/heinävesi/14636503

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin ihan kivan näköinen asuinpaikka.

Talo itsessään kyllä kannattaa purkaa ja rakentaa uusi. Voi tulla jopa halvemmaksi kuin remontoiminen, ja varmasti helpompi homma tekijöille.

Olisin ehdottanut avaimet käteen -valmistaloa, joka tuodaan paikalleen valmiina, mutta Teijo-talot ei toimikaan enää. Kunnallistekniikka ja perustus pitäisi kumminkin tehdä ensin valmiiksi.

Valamossa ja Lintulassa käy paljon vieraita eli trafiikkia siinä tiellä olisi paljon varsinkin kesäaikaan. Olen itse erakko, ja tärkeää minulle on se, että saan olla ihan rauhassa kotosalla. Toisaalta siihen voisi ajatella vähän bisnestä, esim. majoitusta tai ruokailua turisteille.

Ei siellä niin paljon turisteja käy, paitsi ehkä heinäkuussa. Itselläni (perikunnan) mökki Varistaipaleella, tuossa aika lähellä nyt puheena olevaa paikkaa ja ihan hissukseen saa olla. Omissa oloissaan saa olla. Valamon luostari on aina puolityhjillään, halvin majoitus 30e luokkaa. Ettei tuo paikka kyllä mikään bisnesmahdillisuus ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla