Mies vaihto pyyhkijänsulkaa, avasin oven niin salamana lätkäsi täysillä tuulilasiin sulattomana ja halki meni
vaikkei ollut edes virtoja päällä autossa. Miten oven avaaminen tuollaista tekee, istuin siis autossa kun mies vaihtoi ja meinasin mennä pihalle
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on taas yksi hyvä esimerkki, miten av-palstallakin kiusataan. Olisi kiva tietää, onko teidän mielestänne esim. koulukiusaaminen ok?
Katsopa ap:n vastaukset ihmettelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Minua on nyt koko elokuun vaivannut outo ripuli, joka alkoi yhdessä yössä vaikka olin ensin iltapäivällä syömässä Raxissa. Samana iltana minulla oli sulhaseni kanssa erimielisyyksiä. Olimme menossa naimisiin kahden viikon päästä ja minua jotenkin kadutti koko juttu ja riitelimme. Menin vielä samana iltana yöksi töihin ja ripuli alkoi yöllä töissä. Aamuyöllä se alkoi ja siitä asti se on vaivannut, vaikkä sulhanen ei riitele.
Tällä yhdellä kertaa olin kuitenkin niin kivuissa ja voimaton, että en pystynyt edes nousemaan lattialta, joten ujutin vaan alkkarit jalastani ja paskansin alleni siihen suihkuhuoneen lattialle. Ja voin sanoo, että en ois ikinä uskonut kuinka paljon ripulipaskaa voi yhdestä naisesta tulla
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko jossain siis jo pakkasta kun se oli jäässä? Pyyhin?
Lukee sulattomana, ei sulamattomana. Huomaatkos eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on nyt koko elokuun vaivannut outo ripuli, joka alkoi yhdessä yössä vaikka olin ensin iltapäivällä syömässä Raxissa. Samana iltana minulla oli sulhaseni kanssa erimielisyyksiä. Olimme menossa naimisiin kahden viikon päästä ja minua jotenkin kadutti koko juttu ja riitelimme. Menin vielä samana iltana yöksi töihin ja ripuli alkoi yöllä töissä. Aamuyöllä se alkoi ja siitä asti se on vaivannut, vaikkä sulhanen ei riitele.
Tällä yhdellä kertaa olin kuitenkin niin kivuissa ja voimaton, että en pystynyt edes nousemaan lattialta, joten ujutin vaan alkkarit jalastani ja paskansin alleni siihen suihkuhuoneen lattialle. Ja voin sanoo, että en ois ikinä uskonut kuinka paljon ripulipaskaa voi yhdestä naisesta tulla
Nousin juuri autosta ja ripulipaskat löi salamana tuulilasiin halki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko jossain siis jo pakkasta kun se oli jäässä? Pyyhin?
Mistä säsaadaan nyt jo pakkasen keksit? Ilman sulkaa = sulattomana.
Luin sulamattomana, kun oli niin sekava teksti ja yritin saada jotain tolkkua. Nyt en sitten taaskaan ymmärrä.
Herää kysymys, että miten pärjäätte lastenne kanssa jos mielestänne salamana on sama kuin salama, pyyhkijänsulista puhuttaessa sulaton on sama kuin sulamaton :O
Ei jessus, no onneksi muutama osasi lukea ja ymmärsi pointin. Mies sanoi että ne ei pelkästään napsahtanert tuulilasiin vaan myös pyyhkivät kertaalleen hänen mielestään, eli varmasti auton tekosia eikä mikään tärähdyksestä johtunut. Tosin pelästyin niin kovin, että en kiinnittänyt tuollaiseen huomiota.
Avasin vielä oven ihan rauhallisesti ja ehti avautua 5cm kun jo paukahti pyyhin lasiin.
Tää aloitus on taas yksi hyvä esimerkki, miten av-palstallakin kiusataan. Olisi kiva tietää, onko teidän mielestänne esim. koulukiusaaminen ok?