Pitkähihainen yöpaituli, mistä noita löytyisi?
Ei löytynyt lindexiltä kuin lyhyellä hihalla, heillä on ennen ollut kivoja malleja. Mistä voisi löytää vastaavia? Perustrikkoota, ei mitään nappeja jne.
Kommentit (17)
Mistä löytäisi pitkälahkeiset yöhousulit? Talvella myös yömyssyli olisi kiva.
Nansolta löytyy ainakin. Ja Prisman verkkokaupasta katselen että kyllä sieltäkin pitäisi löytyä. Itsekin tykkään pitää pitkahihasia, napittomia yöpaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Nansolta löytyy ainakin. Ja Prisman verkkokaupasta katselen että kyllä sieltäkin pitäisi löytyä. Itsekin tykkään pitää pitkahihasia, napittomia yöpaitoja.
Kiitos, täytyykin tehdä marketkierros, ei tule noissa käytyä kuin harvakseltaan. Eilen menin Lindexille, josta aina aikaisemmin noita löytynyt, mutta ei ollutkaan enää. :)
Vierailija kirjoitti:
Klingel on täynnä noita pitkähihaisia.
Ei ollut mieleisiä nämä klingelit. :/ Jotain vähän simppelimpää hakusessa.
Cittarista, Tokmannilta, Halpahallista, Prismasta ja muista marketeista.
Vierailija kirjoitti:
Stockmannilla on hyvä valikoima. Kävin eilen.
Ei ainakaan verkkokaupan valikoima sytyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi pitkälahkeiset yöhousulit? Talvella myös yömyssyli olisi kiva.
Minä tarvitsisin villasukkulit jalkoihin, ja kylmiä aamuja varten olisi hyvä olla aamutakkuli.
Tarvitsisin pitkän ja pitkähihaisen yöpaidan näihin kylmiin aamuihin, kun aamutakissa jalat paljaana niin on kylmä!
Joku 20e max.
Schiesser, parasta mitä olen itse käyttänyt
https://exklusive-waesche.de/en/ladies/ladies-nightwear/?p=1
We are happy to send orders abroad. The delivery charge is 5.00 Euro per order.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin pitkän ja pitkähihaisen yöpaidan näihin kylmiin aamuihin, kun aamutakissa jalat paljaana niin on kylmä!
Joku 20e max.
Entäs trikoopaita ja flanellihousut? Ihanan lämpimät.
Vierailija kirjoitti:
paituli= yöpaita
Mitä musta kyllä paituli on nimenomaan lyhyt yöpaita. Helma johonkin reiden puoliväliin saakka. Tosiaan marketeista löytyy.
Klingel on täynnä noita pitkähihaisia.