Siis miksi Cheek lopetti? Miksei halunnut enää jatkaa?
Valtava suosio ja paljon rahaa olisi ollut vielä tulossa. Miksi halusi lopettaa?
Kommentit (48)
Näkemykseni on että Jare itse uskoo siihen vahvasti että hän lopetti uransa esiintyvänä artistina. Mutta elämässä tapahtuu kaikenlaista ja jossain vaiheessa ehkä palo biisien tekemiseen ja keikkailuun tulee takaisin. Se voi tapahtua jos hän uskaltaa olla yleisölle enemmän Jare ja vähemmän Cheek.
eikös se myöntänyt että teki tätä vain rahan takia -> sai hyvät rahat -> voi tehdä loppuelämänsä mitä haluaa ja elellä rahojen tuotolla.
Laulutaito heikko+ äänen kanssa ongelmia. Näki, että vaatii taustalaulajia joka biisissä.
Cheekille on nyt taivas auki. Mitä olen rivien välistä ymmärtänyt, nämä kaksi viimeistä konserttia olivat vain alkusoittoa. USA, Eurooppa, Aasia, Afrikka, Etelä-Amerikka, koko maailma on pian polvillaan herkän ja itkuisen Cheekin edessä. Mies joka ei pelkää näyttää tuskansa kirkkautta lavalla, yksinään, paljaana, saa lämpöä, ehkä hieman rahaakin esiintymisestään aitona Kärsimyksen Ritarina. Vive le Cheese!!
Cheek-nimi on historiaa.
Tulee takaisin Keekkinä!
Kai hän ajatteli, ettei huijaus voi ikuisesti mennä läpi. Siis että tänä maailmanaikana misogynismi, ökyily, ala-astetason "sanoitukset", muiden kertsien "lainaaminen", ja täydellinen musiikillinen lahjattomuus uppoaisi loputtomasti mummosta muksuun.
Hävettää jokainen joka millään tasolla pitää kyseisestä prosessoidusta limasta. Kaikki maailman huikea musiikki on saatavilla, niin valinta on epämusiikkia suoltava lahtelainen juntti!
Eihän tämä ollut ensimmäinen jäähyväiskonsetti? :D
Huijaus on parempi lopettaa ennen kuin kupla puhkeaa.
Ei keekki oo parasta nähnytkään ja tietenkin lopetti siksi, että voi tehdä comebackin. Varmaan iha hyvät massit noista "lopetus"keikoista.
Se on antanut tästä aiheesta lukuisia haastatteluja. Miten olisi jos lukisit joskus lehtiä vauva palstan sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on antanut tästä aiheesta lukuisia haastatteluja. Miten olisi jos lukisit joskus lehtiä vauva palstan sijaan?
Poski puhuu paljon mutta ei sano yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa juuri päinvastoin. Jos olisit kuunnellut/ lukenut yhdenkin haastattelun, tietäisit, että hän puhuu hyvin harkiten eikä jauha mitään turhanpäiväisiä juttuja. Räppi on sitten eri asia. Kuvitteletko, että haastatteluissaan jauhaa niitä samoja asioita kuin biiseissään. :'D
Koska ei kestä ajatusta että jonain päivänä se suosio alkaa hiipua ja olisi eilisen tähti, ei sovi imagoon. Huipulla on hyvä ja järkevä lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei keekki oo parasta nähnytkään ja tietenkin lopetti siksi, että voi tehdä comebackin. Varmaan iha hyvät massit noista "lopetus"keikoista.
Tuli show maksamaan kyllä hurjan summan.
Pyroteknikon lasku, montun vuokraus, muusikot, taustalaulajat, ilotulitus, kaikkien ammattilaisten työt.
Ei tuollaista mammuttilavaa rakenneta talkoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli show maksamaan kyllä hurjan summan.
Pyroteknikon lasku, montun vuokraus, muusikot, taustalaulajat, ilotulitus, kaikkien ammattilaisten työt.
Ei tuollaista mammuttilavaa rakenneta talkoilla!
1, 5 miljoonaa tuli maksamaan tuon keikan järkestäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa juuri päinvastoin. Jos olisit kuunnellut/ lukenut yhdenkin haastattelun, tietäisit, että hän puhuu hyvin harkiten eikä jauha mitään turhanpäiväisiä juttuja. Räppi on sitten eri asia. Kuvitteletko, että haastatteluissaan jauhaa niitä samoja asioita kuin biiseissään. :'D
No varmasti jos on itse jäänyt lapsen tasolle voi posken lätinätkin kuulostaa viisauksilta.
Dokkarissa kertoi mm. että terveys reistailee. Selän kanssa ongelmia ym. Massii on jo yllin kyllin, mikäs siinä on vetäytyä eläkkeelle ja keskittyä omaan hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti jos on itse jäänyt lapsen tasolle voi posken lätinätkin kuulostaa viisauksilta.
En puhunut mistään viisauksista, vaan sitä, ettei lätise turhia, vaan tarkoittaa mitä sanoo.
Lopetti astrologisesti oikeaan aikaan, nyt on oikea aika aloittaa uusi ura.
https://www.starseedastrology.com/single-post/full-moon-pisces-august-2…
t.ennustaja
Kyllä se vielä keksii keinot tulla takaisin nostalgian nimissä. Kuten ne vanhat ysäribändit nyt kun aikaa on kulunut tarpeeksi. Onkohan Cheek-tavaramerkki rekisteröity? Jos on, niin sitähän pitää käyttää 10 vuoden sisään tai se raukeaa ja kuka tahansa voi sen ottaa.