Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi tuppisuumies, joka ei päivittäin halua keskustella tunteista, toiveista, peloista, aaaaargh!!! :(

Vierailija
26.08.2018 |

Miksi mieheni ei vain voi olla hiljaa? Ei mielestäni kovin miehekästä tuollainen. Haluaisin että hän määrätietoisesti, tunteilematta ja hempeilemättä hoitaisi osuutensa rakastajana, perheenpäänä ja työelämässä. Niin kuin käsittääkseni suurin osa suomalaisista miehistä? Mistä olette löytäneet oman tuppisuunne? :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta paikkaa kuin nainen, joka haluaa seksiä useammin kuin kerran viikossa ja senkin peiton alla pimeässä.

Vierailija
2/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että hän on hetero?

Vierailija
4/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäisin naisellisen, muodokkaan, pitkähiuksisen naisen, joka olisi täysin immuuni horoskooppien ja shiatsu- hoitojen kaltaiselle hölynpölylle?

Voitais keskustella auringonlaskun kauneudesta, eksoplaneetoista, maailmanpolitiikasta, radioaaltojen ionosfääriheijastuksista....

Kaikkea ei taida saada samassa paketissa.

Vierailija
5/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on jostain sketsisarjasta.

Vierailija
6/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua voi löytää, oon täällä peräkammarissa piilossa.

Vierailija
7/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuollainen mies. Ei puhu eikä pukahda, oikee mörrimöykky. Kännissä sitten alko avautuun aina ja yhden kerran hakkas mut. Sen jälkeen oli ex.

Vierailija
8/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kaikki naiset EI halua mitään romanttista lässyn lässyä!!

Vierailija
10/10 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v*ittu minä. Aina on haukuttu hiljaiseksi ja valitettu, etten tunteista puhu. Teen hommani ja viihdyn itekseni. Huumori hirtehistä, mutta osaan lukea, milloin tarvitaan vähän olkapäätä, sitähän sä kuitenkin joskus tarviit. Sänkyhommat osaan. Mitäs muuta haluut?