Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää 16-vuotiaalta

Vierailija
26.08.2018 |

Tänään takaisin laitokseen kotilomilta. :/

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että pystyt vielä taistelemaan tiesi vaikeasta tilanteesta ulos! Sinulla on tosi hyvä asenne kouluun ja opiskeluun. Toiveesi tulevan elämän suhteen kuulostavat kivoilta ja terveiltä. Pidä niistä kiinni - ne ovat hyviä unelmia.

Älä välitä niistä, jotka täällä kommentoivat sinulle outoja. Olet vasta nuori eikä kukaan aikuinen saisi olla sinua kohtaan asiaton. Olet arvokas ja ansaitset kunnioitusta. Sinulla on ihmisarvo sinänsä eikä kenelläkään ole oikeutta sitä kyseenalaistaa.

Et ole olemassa kenenkään muun toiveiden ja tarpeiden täyttämistä varten, vaan ihan itseäsi varten - kaikkea sitä, mitä itse rakastat. Olet tärkeä. Sinäkin olet jonkun ystävä. Tärkeintä on huolehtia omasta terveydestään, ottaa apua vastaan ja pitää ystävät lähellä. Hienoa, että sinulla on siellä mukava porukka!

Toivon sinulle paljon tsemppiä ja kaikkea hyvää elämääsi!

Oikeastaan ei ole kyllä motivaatiota opiskeluun, mutta koulussa on yleensä ihan jees. Kiitos kuitenkin kannustavasta kommentistasi.

ap

Vierailija
42/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyttä ei saa tekemättömäksi, se pitää vaan hyväksyä ja sen kanssa on opittava elämään. Olet nuori ja sinulla on todennäköisesti edessä vielä useita vuosikymmeniä hyvää elämää kunhan annat sille itse mahdollisuuden.

Kaikkea hyvää sinulle elämässäsi. Oli mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lävistyksiä tai tatuointeja? Haluaisitko? Mitä mieltä olet niistä?

Ei ole. Haluaisin kyllä korviin reiät, jos ne lasketaan lävistyksiksi. Jokainen tehköön omat päätöksensä lävistyksien ja tatuointejen suhteen, kunhan se ei haittaa terveyttä. Ja ne voi olla kauniita (varsinkin tatuoinnit) jos niillä on jokin syvempi merkitys.

ap

Vierailija
44/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lävistyksiä tai tatuointeja? Haluaisitko? Mitä mieltä olet niistä?

Ei ole. Haluaisin kyllä korviin reiät, jos ne lasketaan lävistyksiksi. Jokainen tehköön omat päätöksensä lävistyksien ja tatuointejen suhteen, kunhan ne ei haittaa terveyttä. Ja ne voi olla kauniita (varsinkin tatuoinnit) jos niillä on jokin syvempi merkitys.

ap

Vierailija
45/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyttä ei saa tekemättömäksi, se pitää vaan hyväksyä ja sen kanssa on opittava elämään. Olet nuori ja sinulla on todennäköisesti edessä vielä useita vuosikymmeniä hyvää elämää kunhan annat sille itse mahdollisuuden.

Sustakin oli mukava kuulla pitkästä aikaa, kuka sitten oletkin.

ap

Vierailija
46/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

XD

Tiedän että se voi kuulosta hieman oudolta, tuntemattomia kun ollaan, mutta joskus mietin mitä sinulle mahtaa kuulua. Ehkä se on niitä nimimerkkien "vaaroja" kun niiden taakse alkaa sitten muodostumaan henkilöitä.

Vierailija
47/47 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

XD

Tiedän että se voi kuulosta hieman oudolta, tuntemattomia kun ollaan, mutta joskus mietin mitä sinulle mahtaa kuulua. Ehkä se on niitä nimimerkkien "vaaroja" kun niiden taakse alkaa sitten muodostumaan henkilöitä.

Ei se itse asiassa ole edes outoa. Kyllä muakin kiinnostaa lähes tuntemattomien kuulumiset.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan