Kysykää 16-vuotiaalta
Kommentit (47)
Mennyttä ei saa tekemättömäksi, se pitää vaan hyväksyä ja sen kanssa on opittava elämään. Olet nuori ja sinulla on todennäköisesti edessä vielä useita vuosikymmeniä hyvää elämää kunhan annat sille itse mahdollisuuden.
Kaikkea hyvää sinulle elämässäsi. Oli mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lävistyksiä tai tatuointeja? Haluaisitko? Mitä mieltä olet niistä?
Ei ole. Haluaisin kyllä korviin reiät, jos ne lasketaan lävistyksiksi. Jokainen tehköön omat päätöksensä lävistyksien ja tatuointejen suhteen, kunhan se ei haittaa terveyttä. Ja ne voi olla kauniita (varsinkin tatuoinnit) jos niillä on jokin syvempi merkitys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lävistyksiä tai tatuointeja? Haluaisitko? Mitä mieltä olet niistä?
Ei ole. Haluaisin kyllä korviin reiät, jos ne lasketaan lävistyksiksi. Jokainen tehköön omat päätöksensä lävistyksien ja tatuointejen suhteen, kunhan ne ei haittaa terveyttä. Ja ne voi olla kauniita (varsinkin tatuoinnit) jos niillä on jokin syvempi merkitys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mennyttä ei saa tekemättömäksi, se pitää vaan hyväksyä ja sen kanssa on opittava elämään. Olet nuori ja sinulla on todennäköisesti edessä vielä useita vuosikymmeniä hyvää elämää kunhan annat sille itse mahdollisuuden.
Sustakin oli mukava kuulla pitkästä aikaa, kuka sitten oletkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
XD
Tiedän että se voi kuulosta hieman oudolta, tuntemattomia kun ollaan, mutta joskus mietin mitä sinulle mahtaa kuulua. Ehkä se on niitä nimimerkkien "vaaroja" kun niiden taakse alkaa sitten muodostumaan henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
XD
Tiedän että se voi kuulosta hieman oudolta, tuntemattomia kun ollaan, mutta joskus mietin mitä sinulle mahtaa kuulua. Ehkä se on niitä nimimerkkien "vaaroja" kun niiden taakse alkaa sitten muodostumaan henkilöitä.
Ei se itse asiassa ole edes outoa. Kyllä muakin kiinnostaa lähes tuntemattomien kuulumiset.
ap
Oikeastaan ei ole kyllä motivaatiota opiskeluun, mutta koulussa on yleensä ihan jees. Kiitos kuitenkin kannustavasta kommentistasi.
ap