Olen uusi aaveelainen!
Olen näitä jonkin aikaa luekellut ja nyt alan kirioittelemaan. Olen 18v nuori nainen Espoosta, nimi on Aliisa. Minulla on mies ja noin 3kk vauva Katariina. Toivottakaa tervetulleeksi! Kirjoittelen nimellä söpis.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No möi söpis!
moi
Vierailija kirjoitti:
Onnea vauvan johdosta myös
kiitti
Nuorena olet jakorasiaksi alkanut.
Saitko inspiraation tuosta ketjusta, jossa muistellaan menneitä sarjaprovoilijoita? Aiotko saada aikaiseksi uuden av-legendan?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olet jakorasiaksi alkanut.
mä olen seurustellut juhan kanssa jo kaksi vuotta enkä ikinä vois kuvitella ketään muuta <3<3<33<33<3<
Vierailija kirjoitti:
Saitko inspiraation tuosta ketjusta, jossa muistellaan menneitä sarjaprovoilijoita? Aiotko saada aikaiseksi uuden av-legendan?
eikö täällä oo paikaa muille kun legendoille
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi - miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Vierailija kirjoitti:
Pakene vielä kun voit.
kiitos vinkistä
0/5