Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muuten mielestäni ok/hyvännäköinen mutta minulla on rumat kellertävät hampaat

Vierailija
25.08.2018 |

Onko nuo niin paha juttu kaikinpuolin että olisi parasta maksaa ja korjauttaa isolla summalla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos joku tulee sanomaan että enhän sitten ole ok/hyvännäköinen niin ok.

Ap

Vierailija
2/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat eivät ole kauniit, se on varmaan suurimman osan mielipide. Pienemmällä panostuksella pääset jos tilaat jenkeistä crestin valkaisuliuskoja. Itse valkaisen niillä hampaani, koska toimivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaiseva hammastahna esim.

Vierailija
4/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltaiset hampaat eivät ole kauniit, se on varmaan suurimman osan mielipide. Pienemmällä panostuksella pääset jos tilaat jenkeistä crestin valkaisuliuskoja. Itse valkaisen niillä hampaani, koska toimivat.

Paitsi että niistä ei ole apua jos itse hammasluu on kellertävä jo alunperin.

Vierailija
5/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat on yllättävän häiritsevä asia. Muistan käyneeni 2 kertaa treffeillä yhden keltahammasnaisen kanssa enkä pystynyt olemaan tuijottamatta niitä..

Vierailija
6/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että niistä ei ole apua jos itse hammasluu on kellertävä jo alunperin.

Nämä nimenomaan toimivat hammasluuhun, siksi niitä ei myydä Suomessa. Oma hammasluunikin on luonnostaan todella keltainen.

Vierailija
7/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ulkomailta niitä sellasia valkaisevia liuskoja jos niitä ei Suomesta saa. Amazonista, vaikka Crest. Toimivat tosi hyvin.

Vierailija
8/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tosi mälsä juttu koska tosiaan yksi vika voi pahasti pilata muutoin hyvää ulkonäköä. Eli esim huonot hampaat tai potaattinenä tai näppylä/syntymämerkki. No, nuo tuollaiset yksittäiset viat voi tosiaan saada korjattua mutta kalliiksihan se tulee.

Oma mielipiteeni sun hammaspulmaan: kyllä, tosi huonot hampaat voi pilata ihmisen ulkonäköä paljon, ne voi häiritä paljon. Valitettavasti. Kurjaa, että me ihmiset olemme niin typeriä ja pinnallisia.

Vierailija
9/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisuliuskat tosiaan toimivat. Olen tilannut niitä Usasta, Amazonista ja ebaystä. Moni ihailee mun "luonnollisen valkoisia" hampaita,  vaikka valkoisuus on nimenomaan liuskoilla aikaansaatu. Oma hammasluu on kellertävä.

Vierailija
10/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tarkempia tietoja mitä liuskoja olette Amazonista tilanneet?

Vierailija
11/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on tosi mälsä juttu koska tosiaan yksi vika voi pahasti pilata muutoin hyvää ulkonäköä. Eli esim huonot hampaat tai potaattinenä tai näppylä/syntymämerkki. No, nuo tuollaiset yksittäiset viat voi tosiaan saada korjattua mutta kalliiksihan se tulee.

Oma mielipiteeni sun hammaspulmaan: kyllä, tosi huonot hampaat voi pilata ihmisen ulkonäköä paljon, ne voi häiritä paljon. Valitettavasti. Kurjaa, että me ihmiset olemme niin typeriä ja pinnallisia.

Vähän off-topic,mutta onko koskaan käynyt mielessä, että voit itse vaikuttaa omiin ajatuksiisi? Ihan kuten olet oppinut ajattelemaan että tietyntyyppinen nenä tai näppy pilaa ihmisen ulkonäön,voit oppia ajattelemaan myös toisin. Et ole vain ajatustesi uhri.

Vierailija
12/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tarkempia tietoja mitä liuskoja olette Amazonista tilanneet?

? Useassa viestissä mainittu merkki, Crest. Etkö itse osaa googlettaa.

Vierailija
13/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta menoa. En ihmettele, jos avioliitot hajoaa ja lapsia ei jakseta. Täydellisyys on kaukana arjesta.

Ennen nuoret kapinoivat ja olivat rajuja mielipiteissään ja maailma kehittyi.

Nyt nuoret katsovat somesta, onko jokin ookoo. Miksi nuorista on tullut vässyköitä?

Vierailija
14/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla puoliksi itämaiset geenit. Eli hampaidesi geenit ovat Kiinasta.

Vierailija
15/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minulla ei ole hampaita ollenkaan ja silti flaxi käy - ja olen nainen 58 v.

Vierailija
16/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Now -tahna on myös ihan hyvä. Lähes yhtä hyvä kuin Crest. Liuskoja suosittelen silti minäkin.

Vierailija
17/17 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jerranjumala kuinka kaikki voi liuskoja suositella. Ne pilaa hampaat lopullisesti!

Kiillettä et saa takas ja kellertyminen on sen jälkeen vaan vauhdikkaampaa ilman mitään konsteja korjata ellei laminaatit.

Ei tahnoja ei hankauksia.

Vain laservalkaisu on hammas ystävällinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän