Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko anopinkieltä uskaltaa kerralla kastella?

Vierailija
25.08.2018 |

En ole kastellut tota vuoden aikana juuri ollenkaan kunnolla, vain pieniä tippoja kuukausien välein, nyt näyttääkin aika surkealta. Ostin nyt kasviravinnetta ja sekotin litraan vettä, kaadoin melkein koko litran ja ohjeista luin että' kahden viikoin välein kastellaan ja pidetään kosteana. Olen luullut nimenomaan ettei saisi pitää kosteana ja siksi en ole uskaltanut paljon vettä antaa.
No, toivotaan että toi tosta piristyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinun anoppisi, niin tuskin siitä pahastuisin vaikka veisit minut vain kerran vuodessa baariin kieltä kostuttamaan.

Vierailija
2/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puoli pulloa kossua, niin anoppi muuttuu ihan kauheaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada kannusta noin 5dl kerran viikossa, sekoita joukkoon kukkaravinnetta. Äläkuitenkaan kaada kaikkea kerralla vaan aina vähänkerrassaan.

Vierailija
4/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva annos viskiä, niin sammuu ja saat olla koko illan rauhassa.

Vierailija
5/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopinkieli on ruma ja sitkeä. Vaikka jättäisi kastelematta, ei siitä pääse eroon.

Vierailija
6/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kastelen mun anopin kieltä noin muutaman kerran kuukaudessa. Usein kahvilla, koska se saa siitä hyviä ravinteita.

Vierailija
7/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puoli pulloa kossua, niin anoppi muuttuu ihan kauheaksi.

No, ihan anoppina nyt sanon, että itseäsi saat syyttää. Jotain suklaalikööriä tai amarettoa kun laitetaan, ei taatusti muutu kauheaksi. Kaveriksesi rupeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan