Oma mies sanoi minun näyttävän sammakolta
Kommentit (35)
Et voi kuolla pois, kun sinulla on se poisantamasi ensimmäinen lapsi ja miehen kanssa yhteinen lapsi vastuullasi.
No mutta naiset kyllä muistuttavat sammakoita. Kylmät jalat, ainainen kurnutus ja haikaran pelko...
Vaikka miehesi kuinka sua pussailee, et vaan muutu prinsessaksi. Pettymystä on vaikea peitellä.
Tää on hauska. Millä nimillä muitten miehet on vaimojaan puhutellut/haukkunut? Mun mies niin kiltti ettei koskaan nimittele ketään mutta tiedä sitten mitä omassa mielessään sanoo musta.
Jollain oli se rillikana aiemmin. Sekin oli hyvä. En oo kyllä varma että tarkoittiko mies grillikanaa vai silmälasipäistä kanaa 😁
Nyt voin lopettaa totaalisesti meikkaamisen ja laittamisen ja syödä mitä sattuu. Saa sitten ihailla. Ap
Tuo nyt vielä menettelee, vaikka leikkisänä hellittelynimenä. Jos äijä alkaa sua haukkumaan apinaksi ja sotanorsuksi, jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tuskin ap saa ketään muuta, kun se näyttää ihan sammakolta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt vielä menettelee, vaikka leikkisänä hellittelynimenä. Jos äijä alkaa sua haukkumaan apinaksi ja sotanorsuksi, jätä se sika.
Pahalla se sen sanoi. 13-vuotiaana kuulin jatkuvasti näyttäväni sellaiselta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tuskin ap saa ketään muuta, kun se näyttää ihan sammakolta.
Jostain syystä saan silti miehiä. Ap
Miehesi näyttää todennäköisesti heinäsirklta... tai rukoilijasirkalta...
Vierailija kirjoitti:
Miehesi näyttää todennäköisesti heinäsirklta... tai rukoilijasirkalta...
Sanoin sille just, että mietin miltä eläimeltä se näyttää ja alan käyttämään sitä sanaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Opettele haukkumaan takaisin. Tai ota huumorin kannalta. Mieheni sanoi minua rillikanaksi, hyvä riita loppui siihen, kun en saanut pidäteltyä nauruani.
Ja minun mieheni sanoi minun muistuttavan Jope Ruonansuuta. Se oli siihen aikaan, kun Jope oli pulleimmillaan.
Totuuden sanominen on tietenkin ihan hyväksyttävää.
Toisen haukkuminen sammakoksi ei tietenkään ole.