Mikä teitä ärsyttää puolisoissanne?
Mikä ärsyttää toisessa osapuolessa? Ja miten selviätte?
Mua ärsyttää kun puoliso kiivastuu helposti ja korottaa sitten ääntään. On monesti sanonut, ettei tarkoita pahaa, mutta joka kerta kuitenkin otan itseeni. Miten onnistuisin olemaan loukkaantumatta ja hyväksymään, että puolisolla on kiivas luonne? Itse olen hyvin rauhallinen ja herkkä.
Lisäksi ottaa pattiin toki kun hän esimerkiksi ajaa parran ja hiukset jättäen ne karvat lojumaan pitkin vessan lattiaa ja lavuaaria..
Kommentit (7)
Pahanhajuinen hengitys koska ei jaksa pestä hampaitaan. Laiskuus, haluaa aina lykätä asioiden tekoa jonnekin tulevaisuuteen. Lyhyt pinna, hermostuu pienistäkin asioista ja alkaa äksyilemään.
Ei ota pyytämättä suihin. Muuten ihan ok muija.
Hygiena. Muistelen aikaa kun tuokuis hyvältä ja näyttikin.
- Ei pese hampaitaan, eikä aina muutenkaan itseään, jos ei jaksa.
- Tukkii suun ylitäyteen ruokaa ja syö isoon ääneen maiskutellen. Puhuuruoka suussa aina.
- Piereskelee jatkuvasti ja sanoo perään "oho" jos kukaan ei noteeraa.
- kaivaa napaansa ja heittää löydäksiään sinne tänne
Muuten on ihan ok mies. En ihan kaikkea kehtaa laittaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pyydä ei voi saada. Ehkä sun pitäis keskustella asiasta ja ilmasta halus. Sano että ois kiva jos joskus tekis sitä pyytämättä. Et voi olettaa että toinen tietää mitä haluut jos et sille kerro
Vierailija kirjoitti:
Hygiena. Muistelen aikaa kun tuokuis hyvältä ja näyttikin.
- Ei pese hampaitaan, eikä aina muutenkaan itseään, jos ei jaksa.
- Tukkii suun ylitäyteen ruokaa ja syö isoon ääneen maiskutellen. Puhuuruoka suussa aina.
- Piereskelee jatkuvasti ja sanoo perään "oho" jos kukaan ei noteeraa.
- kaivaa napaansa ja heittää löydäksiään sinne tänne
Muuten on ihan ok mies. En ihan kaikkea kehtaa laittaa...
Siis toi maiskuttelu.. Yök. Ja ärsyttää ihan muissakin ihmisissä kun ei osata syödä suu kiinni. Ja mikä pahinta, oon ruvennut kiinnittämään omiinkin ruokailuääniin huomiota...
Ja ah, voi niitä aikoja kun oli vielä seurusteluvaihe ja mies ei kehdannut piereskellä 15minuutin välein niin kuin nykyään -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pyydä ei voi saada. Ehkä sun pitäis keskustella asiasta ja ilmasta halus. Sano että ois kiva jos joskus tekis sitä pyytämättä. Et voi olettaa että toinen tietää mitä haluut jos et sille kerro
Olen sanonut jo vuosia sitten. Samoin kuin muustakin millä voisi yllättää. Malliakin olen näyttänyt antamalla pyytämättä oraalia. Mulla on normaalit miehen halut eli erikseen ei tarvi kysyä haluttaako mua.
Otsikossa pitäisi ehkä lukea ennemmin "puolisossanne" monikon sijasta... Noh, jos jollakin on useampia niin saa luetella kaikkien puolisoiden ärsyttävät puolet. T: AP