Kirjoitelkaa tänne huvin vuoksi vaihtoehtoisia nettideittiprofiileja
Mulla on taas vaihteeksi mieli maassa, joten kaipaan vähän piristystä, joten teen tälläisen pienen hupialoituksen. On mälsää kun useimpien ihmisten nettideittiprofiilit on niin samanlaisia. Todella tylsää. Kirjoitelkaa tänne jotain toisenlaisia nettideittiprofiileja, jotain ihan muuta, ihan mitä vain mitä harvoin nettideitissä näkee.
...
Minä aloitan:
>> Elämä on pitkä kurjuus joka täytyy vain sietää läpi. Yhdessä saattaisimme sietää sitä paremmin kuin yksin. Ei tehdä lapsia jotta emme luo lisää ihmisiä kärsimään tätä kurjuutta. <<
Onhan tuo totta, mutta myös hassua, ja olisi tosi kiva jos joskus näkisi jonkun kirjoittavan noin nettideittiprofiilissaan, tosi outoa ettei kukaan noin kirjoita.
Kommentit (6)
Jatkan:
>> Minulla ei ole elämänhalua. Lattialla makoilu on yksinäistä. Se voisi olla vähemmän yksinäistä jos joku makoilisi siinä vierellä. <<
ap
Vierailija kirjoitti:
Omani oli ilmeisesti (tietämättäni) valtavirrasta poikkeava.
Sain valtavasti yhteydenottoja, ja elämänkumppanikin löytyi kahdessa kuukaudessa.
Oho, aika hyvin :) Itse en kyllä ketään valitsisi niin nopeasti kuin kahdessa kuukaudessa. Hiljaa hyvä tulee. Mutta ehkä se tosiaan menee niin että onnekkaat ihmiset saavat valtavasti yhteydenottoja ja heidät viedään kahdessa kuukaudessa, kun taas huonotuuriset ihmiset saavat jumittaa nettideitissa kaksi vuosikymmentä löytämättä ketään. Muita ihmisiä ei sitten olekaan, ei mitään siltä väliltä.
Työttömyydessä kuulemma 3 kk on tilastollisesti todistettu taikaraja: jos et kolmessa kuukaudessa ole löytänyt töitä niin et koskaan löydä töitä. Ehkä nettideittailussa on sama juttu. Jos et kolmessa kuukaudessa ole ketään löytänyt niin aivan turha siellä on jatkaa. Ehkä nettideittiprofiilien pitäisi sulkeutua automaattisesti kolmen kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain valtavasti yhteydenottoja, ja elämänkumppanikin löytyi kahdessa kuukaudessa.Oho, aika hyvin :) Itse en kyllä ketään valitsisi niin nopeasti kuin kahdessa kuukaudessa. Hiljaa hyvä tulee. Mutta ehkä se tosiaan menee niin että onnekkaat ihmiset saavat valtavasti yhteydenottoja ja heidät viedään kahdessa kuukaudessa, kun taas huonotuuriset ihmiset saavat jumittaa nettideitissa kaksi vuosikymmentä löytämättä ketään. Muita ihmisiä ei sitten olekaan, ei mitään siltä väliltä.
Työttömyydessä kuulemma 3 kk on tilastollisesti todistettu taikaraja: jos et kolmessa kuukaudessa ole löytänyt töitä niin et koskaan löydä töitä. Ehkä nettideittailussa on sama juttu. Jos et kolmessa kuukaudessa ole ketään löytänyt niin aivan turha siellä on jatkaa. Ehkä nettideittiprofiilien pitäisi sulkeutua automaattisesti kolmen kuukauden jälkeen.
Jaa. Itse olin nettideittisaitilla puolisentoista vuotta, ennen kuin löytyi täysosuma. Vähempään en suostunut jäämään. Toisaalta täysosumani ehti olla siellä vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas vaihteeksi mieli maassa, joten kaipaan vähän piristystä, joten teen tälläisen pienen hupialoituksen. On mälsää kun useimpien ihmisten nettideittiprofiilit on niin samanlaisia. Todella tylsää. Kirjoitelkaa tänne jotain toisenlaisia nettideittiprofiileja, jotain ihan muuta, ihan mitä vain mitä harvoin nettideitissä näkee.
...
Minä aloitan:
>> Elämä on pitkä kurjuus joka täytyy vain sietää läpi. Yhdessä saattaisimme sietää sitä paremmin kuin yksin. Ei tehdä lapsia jotta emme luo lisää ihmisiä kärsimään tätä kurjuutta. <<
Onhan tuo totta, mutta myös hassua, ja olisi tosi kiva jos joskus näkisi jonkun kirjoittavan noin nettideittiprofiilissaan, tosi outoa ettei kukaan noin kirjoita.
No jopas on piristävä aloitus. Ja kylläpäs on hassu deittikirjoitus. Tuolla kirjoituksella varmaan saisi miljoona yhteydenottoa. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Minä aloitan:
Onhan tuo totta, mutta myös hassua, ja olisi tosi kiva jos joskus näkisi jonkun kirjoittavan noin nettideittiprofiilissaan, tosi outoa ettei kukaan noin kirjoita.No jopas on piristävä aloitus. Ja kylläpäs on hassu deittikirjoitus. Tuolla kirjoituksella varmaan saisi miljoona yhteydenottoa. Tai sitten ei.
Eipä tästä keskustelusta piristävä tullut kun ei tänne kukaan pistänyt omia vaihtoehtoisia ideoitaan. Joten antaa olla. Sama vanha tylsä mälsä elämä jatkukoon, turha haaveillakaan vaihtelusta. ap
Sain valtavasti yhteydenottoja, ja elämänkumppanikin löytyi kahdessa kuukaudessa.