Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei huvita seksi - on stressiä, mies alkaa sitten mykkäkouluun pakeista?

Vierailija
25.08.2018 |

Ollut stressiä tässä loppukesästä ja tuntuu jotenkin väsyneeltä ja ylivoimaiselta kotityöt, työt yms.... Eli mies sitten aloittaa mykkäkoulun ja mökötyksen, jos en anna. Mulla väkisinkin tästä mykkäkoulusta lähtee halut lopullisesti, eikä huvita seuraavalla kerrallakaan. Mua jopa vähän masentaa, enkä jaksa kunnolla arkea, eikä mies helpota mun oloa millään lailla. Teen päättötyötä nyt töiden ohella samaan aikaan vielä, kun on omat päivätyöt. Kommunikaatio-ongelma mielestäni paha ja miehen mielestä juttelu ylipäänsä on yliarvostettua. Tunnen itseni todella alistetuksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin rasittavaa mielyttää muutama minuutti toista. Sullakin on luultavasti kaksi tervettä kättä? Niitäkin voi käyttää jos ei itseäsi haluta. 

Vierailija
2/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen mies. Mykkäkoulun lisäksi osoittaa mieltään paiskimalla tavaroita ja kaapinovia. Mutta ei puhu. Kun kysyy onko kaikki hyvin, saa vastaukseksi aina, että kaikki on hyvin, ei mulla mikään ole. Ei koskaan myönnä, jos vituttaa. Vaikka eleistä ja käytöksestä se paistaa kauas. Nykyään en jaksa edes kysyä, että mikä nyt vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yritetään taas totuttuun uusfeministiseen tyyliin maalata mies tarinan roistoksi, vaikka todellisuudessa nainen on tässä se viallinen ja syyllinen osapuoli.

Ota mieheltä suihin, niin ongelmat poistuvat. Hemmetin yksinkertaista, ja ”vaiva” maksaa itsensä takaisin taatusti.

Vierailija
4/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen kieltäytyy seksistä, se on loukkaavaa toista kohtaan. Ei se kiellettyä ole, mutta ihan varmasti jokainen tuntee pahaa mieltä sellaisesta. Sinäkin ap, jos asetelma olisi toisinpäin. Seksi kuuluu olennaisena osana parisuhdetta.

Vierailija
5/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen mies. Mykkäkoulun lisäksi osoittaa mieltään paiskimalla tavaroita ja kaapinovia. Mutta ei puhu. Kun kysyy onko kaikki hyvin, saa vastaukseksi aina, että kaikki on hyvin, ei mulla mikään ole. Ei koskaan myönnä, jos vituttaa. Vaikka eleistä ja käytöksestä se paistaa kauas. Nykyään en jaksa edes kysyä, että mikä nyt vituttaa.

Siellä on pihdattu jo pidemmän aikaa. Älä nyt vahingossakaan tee mitään asian hyväksi. 

Vierailija
6/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap rakastaa miestään ja ajattelee tämän parasta koko ajan. Tai sitten ei. Oikeasti ap, onko liikaa vaadittu, että avaat hymyillen reitesi kerran pari viikossa? Tai että olet ystävällinen perheellesi? Ei se ystävällisyys vie aikaasi ollenkaan, tai jos sinun mielestäsi vie, niin laitapa arvosi uudelleen järjestykseen.

Huolesi eivät lähde pois, kun sulkeudut itseesi. Mikään ei parane sillä, että istut masentuneena jossakin sohvan nurkassa ja märiset av:lla tunti toisensa jälkeen. Miestäsi haukkumalla et varmasti tule onnelliseksi, sen olet ehkä jo huomannut. Sinun pitää siis tehdä toisin, että asioihin tulee muutos. Sinun aloite, ei miehen.

Älä pilaa perheesi elämää, vaan ala asia kerrallaan muuttamaan arkea mielekkäämmäksi. Sinun esimerkkiäsi katsomalla myös mies lähtee hyvään asiaan varmasti mukaan. Sinä ap olet nyt avainasemassa.

Vierailija
7/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut stressiä tässä loppukesästä ja tuntuu jotenkin väsyneeltä ja ylivoimaiselta kotityöt, työt yms.... Eli mies sitten aloittaa mykkäkoulun ja mökötyksen, jos en anna. Mulla väkisinkin tästä mykkäkoulusta lähtee halut lopullisesti, eikä huvita seuraavalla kerrallakaan. Mua jopa vähän masentaa, enkä jaksa kunnolla arkea, eikä mies helpota mun oloa millään lailla. Teen päättötyötä nyt töiden ohella samaan aikaan vielä, kun on omat päivätyöt. Kommunikaatio-ongelma mielestäni paha ja miehen mielestä juttelu ylipäänsä on yliarvostettua. Tunnen itseni todella alistetuksi.

Sinulla on ollut stressiä, mutta nyt ei ole enää? Jäit kuitenkin siihen tilaan lillumaan, vaikka mitään todellista tarvetta ei enää ole? Oletko ihan itse kerännyt itsellesi liikaa hommia? Kenen syy? Miehenkö...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi