Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Cola koukussa?

Vierailija
24.08.2018 |

Miten voisi päästä eroon? Joka päivä tulee litkittyä, on huonoksi hampaille ja aiheuttaa rytmihäiriöitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Paniikki iskee, jos ei ole Pepsi Maxia jääkaapissa. Joka päivä menee ja paljon.

Vierailija
2/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti, seuraavan kerran kun olet limpsahyllyllä ja olet ottamassa kokista niin lasketkin kätesi ja kävelet pois. Mutta älä kerro kikkaa kaikille tai colayhtiöt menevät konkurssiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja riittää

Vierailija
4/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pepsi maxia pitää olla tai tulee pää kipeäksi. Kahvin korvike kun sitä en juo. Kofeiini riippuvuutta siis...

Vierailija
5/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kolme litraa Pepsi Maxxia päivässä, mutta pääsin onneksi eroon.

Vierailija
6/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö lipsahti tölkkiin päivässä jossain vaiheessa, kun asuin maassa missä se oli normaalia. Palasi uomiinsa,kun muutin takaisin. Olin koukussa. Siirrryin isompaan kahvimäärään japääsin irti cokiksesta ja myöhemmin kahvista helpommin kuin cokiksesta.

Olen ollut myös tupakkakoukussa, liikuntakoukussa, viikonloppuviinipullokoukussa ja irtokarkkikoukussa. Kesäisin jäätelökoukussa. Elämä on.

Vierailija
7/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join myös aikoinaan vähintään pullon päivässä. Join silloin ja juon edelleen kahvia, mutta kahviin en tunne sellaista himoa. En usko, että Pepsin koukuttavuutta voi selittää pelkällä kofeiinilla.

Lopulta vain päätin, että tämä loppuu nyt. Enää ei tee yhtään mieli juoda sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi