Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakastemakkaraperunoista puuttui makkarat! Marssinko kaupan infotiskille vai otanko yhteyttä ensin valmistajaan?

Vierailija
24.08.2018 |

Pieni nökönen oli makkaraa, loput olikin sitten ranskalaisia.

Mummon makkaraperunat kyseessä.

Pitääkö viedä avattu tuote takaisin kauppaan vai riittääkö kuva tai tarvitseeko sitäkään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Facebookkiin kuva

Vierailija
2/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat valokuvan ja marssit infotiskille. Sit kerrot meille, kuinka kävi.

Vierailija
4/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikea on itse tehdä makkara perunat makkarasta/nakeista ja ranskalaisista/perunoista itse?

Vierailija
5/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat valokuvan ja annat syvähaastattelun molempiin iltap*skalehtiin. Pääset etusivun lööppiin ja saat 15min kuuluisuutta.

Vierailija
6/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikea on itse tehdä makkara perunat makkarasta/nakeista ja ranskalaisista/perunoista itse?

Se tuskin on tässä se pointti, vaan se kun tuotteessa luvataan olevan makkaroita, niin silloin niitä kuuluu siinä olla.

Vierailija
7/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhteys valmistajaan. Ei se kauppias sille sisällölle mitään mahda. 

Vierailija
8/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin on tässä se pointti, vaan se kun tuotteessa luvataan olevan makkaroita, niin silloin niitä kuuluu siinä olla.

''Pieni nökönen oli makkaraa'' eli siellä oli makkaraa. Loput perunaa. Itse kun olisit tehnyt niin olisit voinut säädellä määrän. Paska tsägä.

Vierailija
9/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat valokuvan ja annat syvähaastattelun molempiin iltap*skalehtiin. Pääset etusivun lööppiin ja saat 15min kuuluisuutta.

Annat haastattelun grillillä niin piukkivat sulle makkaraperunat kaikilla mausteilla ja tupla nakilla!

Vierailija
10/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valokuva ja reklamaatio ensin valmistajalle, niin saatat saada muhkean tuotepaketin tai lahjakortin vahingonkorvauksena. Jos saat pelkän pahoittelun, niin laita kuva läpällä Facebookiin ja tägää valmistaja kuvaan. Viimeistään sitten tulee kunnon pahoittelut korvauksen kera.

Vierailija
11/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys valmistajaan. Luultavasti saat pari pussia samaa kamaa ilmaiseksi.

Vierailija
12/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehteen ekaks.

Vierailija
13/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kiitoskirje ekologisesta valinnasta, sitä kelpaa tarjota vaikka lomilla olevalle varusmiehelle.

Vierailija
14/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää Facebookissa, mutta laitoin reklamaation nettisivujen kautta. Näköjään Mummon fb-sivuilla on useita vastaavia valituksia. Eipä tarvitse tuolta valmistajalta enää ostaa mitään.

En usein tämmöisiä ostele, mutta kun oli tarjouksessa niin päätin ostaa. Erikseen ostettuna makkaraa ja ranskanperunoita olisi tullut yksinasuvalle liikaa, enkä välttämättä toista annosta olisi ihan heti halunnut syödä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme