Kannatatko pakollista kasvisruokaa varusmiehille 2 kertaa viikossa?
Älkää lapset pilatko tätä ketjua tyhmällä mölinällä vaan käyttäytykää asiallisesti.
Kommentit (157)
Siis kyse ei ole kasvisruokapäivästä, vaan että kahtena päivänä yksi lämmin ruoka on kasvis.
Ne jotka ovat käyneet armeijan vastustavat kasvisruokaa ja ne jotka eivät ole käyneet armeijaa kannattavat kasvisruokaa. :D
Kuitenkaan et pystynyt vastustamaan kiusausta vaan halusit nähdä mitä muut ovat vastanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan näitä typeriä gallupeja.
Täällä taitaa äänestää moni varusmiehen äiti.
Joka päivä pitäisi olla kasvisvaihtoehto, toivottavasti onkin. Henkilökohtaisesti en välitä, onko sekasyöjille joka päivä tarjolla lihaa/kalaa/kanaa vai ei.
En ole käynyt armeijaa, mutta olen teini-ikäisen pojan äiti. Poika syö paljon ja en todellakaan oikein usko, että kasvissapuskasta saa niin täyttävää kuin liharuoasta. En itse laita kasviksia kuin lisukkeena ja siinä ne menevät hyvin, mutta ohessa on aina lihaa, joka menee vielä paremmin.
Poika harrastaa mm. maastopyöräilyä, melomista ja sukeltamista, ja on niiden jälkeen hyvin nälkäinen.
En tietenkään. Vain mieleltään sairas ihminen haluaa pakottaa toiset elämään vastoin omaa tahtoaan.
Kasvisaterian jälkeen nimenomaan jaksaa paremmin koska siitä ei tule turvonnutta ja väsynyttä oloa.
Kysymys onkin siitä että armeijaan on pakko mennä.
Siihen päälle vielä se että aletaan tuputtamaan viherpiipertäjien aatteita niin se onkin hyvin huono juttu.
Ihan sama kun siellä alettaisiin tuputtamaan uskontoa pakolla oikein kunnolla. (Mitä pakolliset iltahartaudet -HYI HELVETTI- ovat. Itselle pakollisia 90-luvulla ainakin.)
En osaa sanoa. Riippuu vähän mitä tuolla tarkoitetaan. Olen itse nainen, enkä ole ollut armeijassa. Olen sekasyöjä, mutta en syö lihaa läheskään jokaisella aterialla. Sekasyöjän ruokavaliossa lihaton ruoka sisältää usein juustoa tai kananmunaa, enkä osaa mieltää niitä kasvisruoaksi, mutta ne varmaan lasketaan tässä sellaiseksi. Pelkkä kasvisruoka ei ole hyväksi ihmiselle, sillä paljon tärkeitä ravintoaineita jää silloin saamatta.
Äänestyksessä selvänä vähemmistönä on kasvisruokaa kannattavat varusmiehet.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt armeijaa, mutta olen teini-ikäisen pojan äiti. Poika syö paljon ja en todellakaan oikein usko, että kasvissapuskasta saa niin täyttävää kuin liharuoasta. En itse laita kasviksia kuin lisukkeena ja siinä ne menevät hyvin, mutta ohessa on aina lihaa, joka menee vielä paremmin.
Poika harrastaa mm. maastopyöräilyä, melomista ja sukeltamista, ja on niiden jälkeen hyvin nälkäinen.
Niin, eli et tiedä mistä puhut. Kasvisruoalla elää kuule urheilijoita, palomiehiä ja vaikka minkälaisia ihmisiä. Se ei ole salaattia. Ota asiasta selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta varusmiestä ja ylipäänsä armeijan käynyttä luulet vauva-palstalla pyörivän? Voi elämä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Riippuu vähän mitä tuolla tarkoitetaan. Olen itse nainen, enkä ole ollut armeijassa. Olen sekasyöjä, mutta en syö lihaa läheskään jokaisella aterialla. Sekasyöjän ruokavaliossa lihaton ruoka sisältää usein juustoa tai kananmunaa, enkä osaa mieltää niitä kasvisruoaksi, mutta ne varmaan lasketaan tässä sellaiseksi. Pelkkä kasvisruoka ei ole hyväksi ihmiselle, sillä paljon tärkeitä ravintoaineita jää silloin saamatta.
Älä valehtele. Ainoastaan B12 jää saamatta.
Ravinnon kerääminen Suomen luonnosta joka päivä, ei muuta. Tulisi vähän nykyistä parempia selviytymiskykyjä, kun ei tarvitsisi roikkua ruokalassa kuin emon tississä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyse ei ole kasvisruokapäivästä, vaan että kahtena päivänä yksi lämmin ruoka on kasvis.
Niin? Mikä on ongelma? Väitätkö, että kasvikset ovat epäterveellisiä ja kunto romahtaa jos ruokavalioon niitä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ainoastaan B12 jää saamatta.
Onneksi sen puutos voi vain aiheuttaa peruuttamattomia vaurioita.
Yllä olevan kyselyn mukaan tasan 27% vastanneista tätä viestiä kirjoittaessani. Lisää kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta varusmiestä ja ylipäänsä armeijan käynyttä luulet vauva-palstalla pyörivän? Voi elämä.
Eipä tuolla ole mitään merkitystä, koska kaupasta saa säilykkeitä. Lihapullatölkki vie miehen ja naisen pitkälle.