Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko palstalla kirjoittelu olla myös terapeuttista?

Vierailija
24.08.2018 |

Täällä kuitenkin aika useasti saa myös ymmärrystä ja joku on kiinnostunut samoista asioista ja jaksaa jutella niistä. Siitä tulee hyvä olo, vaikka en tunnekaan keskustelukumppaneita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä väittäisi noin. Itse huomaan että täällä tulee usein ensinnäkin huonolle tuulelle monista typeristä kirjoituksista että sen lisäksi huomaa vielä tuhlanneensa aikaa, mikä lisää harmitusta.

Vierailija
2/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin keskustelusta. Trollit pilaavat paljon ja se, että ketjuja poistetaan aivan mielivaltaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en tule huonolle tuulelle kuin hyvin harvoin? Avaanko mukavia ketjuja vai olenko vaan paksunahkainen? Ap

Vierailija
4/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä jollakin tavalla sosiaalisuuden korvaamista jos sitä ei löydy oikeasta elämästä.

Vierailija
5/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidä äidin v i t t u a tai idiotismiä terapeuttisena. Television katseleminen voi olla terapiaa. Mutta lähde nyt laittamaan sanaa tähänkin!

Vierailija
6/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan on. Ensinnäkin monesti keskusteluissa huomaa että monella on samanlaisia kokemuksia, ongelmia, tuntemuksia ja näkemyksiä. Sitten on varmaan niitä jotka saavat patoutumia purettua vaikkapa trollaamalla niin eipähän tarvitse kotona sitten 'hillua' ja ärräpäitä päästellä. Sitten moni varmaan saa ihan konkreettisia neuvoja jne elämäänsä ja elämään kuuluviin arkisiin asioihin jne. Toisaalta huonolla tuurilla voi mielikin musteta entisestään jos kovin ryöppyytetään esim. aloittajaa tai muita kirjoittajia. Mutta näkisin että täällä on paljon hyvääkin. Varsinkin jollei juuri ole ystäviä elämässä tai ihmisiä keltä kysyä asioita tai jotka pohdituttaa. Mutta asioilla on aina puolensa ja täälläkin pitää vähän kriittisesti suhtautua kirjoituksiin mutta paljon on hyvääkin.

Vierailija
7/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä en tule huonolle tuulelle kuin hyvin harvoin? Avaanko mukavia ketjuja vai olenko vaan paksunahkainen? Ap

Ehkä sinulla ei ole ongelmia mielenterveyden kanssa. Täällä joku urpo poistaa urakalla siihen liittyviä ketjuja, kun luulee että ainoastaan Kivikissa haluaa itsekseen pohtia kyseisiä aiheita.

Vierailija
8/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
9/9 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni moni tänne kirjoittava/lukeva on aika yksinäinen. En tarkoita että on sinkku vaan että ei ole puhekaveria. Minullakin nyt mies kotona, palaa toisessa huoneessa. Eli olen yksinäinen vaikka en ole yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä