Venäjä johtaa informaatiosodassa
Kukaan muu ei yhtä huomaamatta ja tehokkaasti vaikuta sisä- ja ulkopolitiikkaan - sekä nyt myös kansanterveyteen länsimaissa:
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu ei yhtä huomaamatta ja tehokkaasti vaikuta sisä- ja ulkopolitiikkaan - sekä nyt myös kansanterveyteen länsimaissa:
Arvoton linkki
Huutaa media. Mutta minä kirjoitan factaa että u.s.a on maapallon supervaltio ja se johtaa informaatiosotaa nyt ja niin se pitääkin olla. Suomi on takapajula shit hole country! Viekää ne kamelit krematirioon!
Vierailija kirjoitti:
Huutaa media. Mutta minä kirjoitan factaa että u.s.a on maapallon supervaltio ja se johtaa informaatiosotaa nyt ja niin se pitääkin olla. Suomi on takapajula shit hole country! Viekää ne kamelit krematirioon!
Oliko tämä noin provokatiivinen aloitus? :D
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta tihkuu näitä trolleja. Jatkuvaa vastakkainasettelua syöttävät täälläkin.
NIITÄ NÄÖNNÄLLISTETÄÄN LIIKAA KA ME LIN PAS KAAN!
Venäjä aiheutti myös viimeisimmän massasukupuuton.
Trollailun suurvalta,. Mikä saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä noin provokatiivinen aloitus? :D
Mee mutsisi v i t t u u n.
Uskooko joku täysjärkinen oikeasti noihin putintrolli-salaliittoteorioihin?
Vierailija kirjoitti:
10 ruplaa siirretty tilillesi.
Vierailija kirjoitti:
Haha :D
Kyllä johtaa joo, ja tällä hetkellä tilanne on 1-0.
Vauvapalsta tihkuu näitä trolleja. Jatkuvaa vastakkainasettelua syöttävät täälläkin.