Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattoman näköiset naiset pariutuvat helpommin?

Vierailija
23.08.2018 |

Jo nuoremmissakin ihmisissä asian näkee selvästi. Mies voi olla tasokkaampi ja nainen ylipainoinen sekä pulleaposkinen hyvinkin vaatimaton tapaus.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläytyjät ja kauneuttaan auliisti esittelevät kaipaavat sitä huomiota, ei kai ne nyt yhteen mieheen tyydy! Itse en ainakaan tyydy.

Vierailija
42/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis, joskin ylipainoinen. Komeilta miehiltä tulee aloitteita ja ensi torstaille on sovittu treffit yhden urheilullisen ja komean miehen kanssa. Viimeksi keskiviikkona nähtiin ja pussailtiin.

Mutta av:n mukaan tämä mies pitää mua vain helppona panona, vaikkei olla pantu vielä kertaakaan ja ollaan kuitenkin tutustuttu huhtikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja urheilullinen katselee tosissaan kaltaisiaan. Katsokaa vaikka urheilijoita, onko kenelläkään ylipainoista naista. 

Vierailija
44/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kaunis ja kuka ei, kuka on vaatimaton ja kuka ei? Missä menee raja? Ehkä minäkin olen kaunis kun laittaudun (tai ainakin nuorempana saatoin olla). Mutta jos olen tavallisen/normaalin näköinen ilman meikkiä ja tukka likaisena vanhois verkkareis niin en varmaankaan ole kaunis. Mutta mikä se lopputulema sitten on? Olenko siis tavallinen vai kaunis...? Jokaisesta saa kauniin ja ruman. Määrääkö se prosenttimäärä millaisena yleensä esiinnyt?

Vierailija
45/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pannaan riviin 1000 naista joista puolet on täydellisen kauniita, ja toinen puoli taviksia pullukoita, lyhyt jalkaisia naisia, niin enemmistöllä taviksista on perhe. Täydellisillä ei.

Tää on kyllä täysin totta. Outoa, mutta totta.

Vierailija
46/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaunis ja kuka ei, kuka on vaatimaton ja kuka ei? Missä menee raja? Ehkä minäkin olen kaunis kun laittaudun (tai ainakin nuorempana saatoin olla). Mutta jos olen tavallisen/normaalin näköinen ilman meikkiä ja tukka likaisena vanhois verkkareis niin en varmaankaan ole kaunis. Mutta mikä se lopputulema sitten on? Olenko siis tavallinen vai kaunis...? Jokaisesta saa kauniin ja ruman. Määrääkö se prosenttimäärä millaisena yleensä esiinnyt?

Meikattuna nätit on nätiksi laitettuja taviksia.

Kaunis on kaunis luonnontilassakin, ja usein nimenomaan siinä.

Vierailija
47/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikka pettävistä kaunottarista kusee, sillä yleensä kauniit naiset ovat niin tottuneita huomioon ja kehuihin, ettei mitkään lentäjäkirurgikalsarimallinkaan kehut heilauta.

Vierailija
48/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakin (ja ei niin mukava) mies saa naisen jos hänellä on tarpeeksi rahaa. Nainen saa aina miehen varakkuudesta tai ulkonäöstä riippumatta. Yksi tuttu mies myönsi suoraan, että ei halua itseään varakkaampaa naista. Ilmeisesti vaatimattomuus kaunistaa :D

Vierailija
49/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläytyjät ja kauneuttaan auliisti esittelevät kaipaavat sitä huomiota, ei kai ne nyt yhteen mieheen tyydy! Itse en ainakaan tyydy.

Ei siinä ole mitään tyytymistä kun valitsee itselle parhaimman vaihtoehdon.

Vierailija
50/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kaunis, joskin ylipainoinen. Komeilta miehiltä tulee aloitteita ja ensi torstaille on sovittu treffit yhden urheilullisen ja komean miehen kanssa. Viimeksi keskiviikkona nähtiin ja pussailtiin.

Mutta av:n mukaan tämä mies pitää mua vain helppona panona, vaikkei olla pantu vielä kertaakaan ja ollaan kuitenkin tutustuttu huhtikuussa.

No eihän se tietenkään voi pitää sua helppona panona jos ette ole panneet?

Vierailija
51/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin näin ajattelee itsevarma ja omasta ulkonäöstään tykkäävä nainen josta miehet eivät kiinnostu. Mun kokemuksen mukaan ulkonäkö (tai jokin ulkonäössä) on aina se asia joka huomiota ensin miehessä herättää ja sitten testataan muu puoli että miten toimii mutta ensin pitää olla miehen mielestä haluttavan näköinen noin niinkuin enssijaisesti että päästään alkuun. 

Mitä itse olen huomannut niin naisilla on hyvin väärä kuva siitä mikä on miehen mielestä hyvännäköinen. Seksikäs ja pantava on eri asia kuin hyvännäköinen. 

Vierailija
52/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se tietenkään voi pitää sua helppona panona jos ette ole panneet?

No niinpä. :D mutta koska olen ylipainoinen, niin eihän mua viitti kukaan urheilullinen ja komea mies katsella muuta kuin helpon saannin takia 😂

Vierailija
53/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin näin ajattelee itsevarma ja omasta ulkonäöstään tykkäävä nainen josta miehet eivät kiinnostu. Mun kokemuksen mukaan ulkonäkö (tai jokin ulkonäössä) on aina se asia joka huomiota ensin miehessä herättää ja sitten testataan muu puoli että miten toimii mutta ensin pitää olla miehen mielestä haluttavan näköinen noin niinkuin enssijaisesti että päästään alkuun. 

Mitä itse olen huomannut niin naisilla on hyvin väärä kuva siitä mikä on miehen mielestä hyvännäköinen. Seksikäs ja pantava on eri asia kuin hyvännäköinen. 

No avaisitko tätä vähän sitten meille?

Helppo aina luulla että se ketä lähestytään paljon olisi haluttava mutta sitten kuulee näitä että ne on vaan helppoja miesten mielestä eikä kauniita uskalleta lähestyä? Mutta sitten taas väitetään että kauniit saa paljon häirintää ja huomiota? Ni mikä on sitten se totuus?

Vierailija
54/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä eroa seksikkäässä ja hyvännäköisessä sitten on? Veikkaan että seksikäs on lihavampi.

Sopivasti lihava

Vierailija
55/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa nainen joutuu useimmiten tekemään enemmän myönnytyksiä, joten ehkä se vaatimattomuus on plussaa. 

Vierailija
56/56 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielipide:

Kauniita naisia ei uskalla lähestyä. Tulee pakit kuiteskin. Arkisemmat on kiltempiä ja kiitollisempia.

Jos sulla on törkeän kuuma vaimo, joudut aina pelkäämään, että se pettää tai jättää.

Vaatimattoman näköinen pettää siinä missä muutkin jos on petääkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan