Vaatimattoman näköiset naiset pariutuvat helpommin?
Jo nuoremmissakin ihmisissä asian näkee selvästi. Mies voi olla tasokkaampi ja nainen ylipainoinen sekä pulleaposkinen hyvinkin vaatimaton tapaus.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, koska he ovat valmiita luopumaan asioista parisuhteen hyväksi.
Mistä asioista naisen pitäisi luopua parisuhteen hyväksi? Avaa hieman tätä ihmeellistä kommenttia.
Joo, ap, siitähän se johtuu ettei sinulla ole miestä. Sinun käsittämättömän mielettömästä kauneudestasi 😂
Tietenkin, koska pariutuvat vaatimattomien miesten kanssa, jotka haluavat sitoutua. Hyvännäköiset playboit pelaavat hyvännäkösten naisten kanssa ikuisia pelejään.
Hankkiutuu raskaaksi niin kyllä sillä miehen saa ja pidettyä myös, parikymmentä vuotta. Hyvä kiristyskeino puolin ja toisin, lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiutuu raskaaksi niin kyllä sillä miehen saa ja pidettyä myös, parikymmentä vuotta. Hyvä kiristyskeino puolin ja toisin, lapsi.
Olet väärässä. Lapsen hankkiminen ei vahvista huonoa parisuhdetta eikä estä eroamista. Lapsella ei voi Suomessa kiristää, koska Suomessa suhteesta kun suhteesta voi kävellä ulos.
Lienee totta, koska he eivät ehkä ole aivan yhtä valikoivia kuin itseään kauniina pitävät kanssasisarensa. Normaalinäköinen saattaa jopa huolia miehekseen tunnollisen perusinsinöörin, mutta kaunottaret etsivät unelmien satuprinssiä tai muuta miljonääriä.
Miksi joku mies haluaisi vaativan näköisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
:)
Ovat varmaan helppoja. Kukapa mies ei tykkäisi kun lihava nainen avaa jalat heti miehen tullessa juttusille :)
Vierailija kirjoitti:
😂
😀
Ylipainoiset ovat vaatimattomia ruoan suhteen. Kaikki maistuu!
Lihavat naiset tulevat kalliiksi, kun ne syödä mussuttavat jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset tulevat kalliiksi, kun ne syödä mussuttavat jatkuvasti.
He ovat usein myös erittäin hyviä tekemään maukasta ruokaa. En ole tavannut yhtäkään miestä, jolle ei minun tekemä ruoka maistuisi. Päinvastoin joka ikinen ruokaani syönyt mies on yrittänyt pitkittää suhdetta, vaikka suhde olisi muuten ollut tylsä.
Sitten vielä kertaus: vaatimaton ulkomuoto ei ole läheskään aina lihavuutta, sama juttu niin miehillä kuin naisillakin.
Jos pannaan riviin 1000 naista joista puolet on täydellisen kauniita, ja toinen puoli taviksia pullukoita, lyhyt jalkaisia naisia, niin enemmistöllä taviksista on perhe. Täydellisillä ei.
Terveisin elämää nähnyt leski.
Toisessa ketjussa kirjoitin, että eikö täällä tunneta raikkautta. Kun se iskee, niin se on menoa.
Joo, sä oot vaan liian kaunis, siitä se johtuu.
No tietysti tavallisen näköiset/oloiset pariutuvat helpommin, sillä ”taviksia” on suuri enemmistö eli heillä on eniten mistä valita (muista ”taviksista”).
Tavallinen ulkonäkö korreloi yleensä myös tavallisen luonteen kanssa, ja tavallinen luonne on parisuhteeseen sopiva.
Esim. mallit ovat usein aika outoja persoonaltaan, ja se taas tekee sopivan kumppanin kohtaamisesta vielä epätodennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide:
Kauniita naisia ei uskalla lähestyä. Tulee pakit kuiteskin. Arkisemmat on kiltempiä ja kiitollisempia.
Jos sulla on törkeän kuuma vaimo, joudut aina pelkäämään, että se pettää tai jättää.
Rumat ne vasta pettävätkin. Taannoin julkaistiin englantilainen tutkimus, jossa vaimojaan pettäneistä miehistä suurin osa oli sitä mieltä että nainen jonka kanssa he pettivät oli omaa puolisoa vähemmän viehättävän näköinen!
Hyvät eväät huonossa repussa? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide:
Kauniita naisia ei uskalla lähestyä. Tulee pakit kuiteskin. Arkisemmat on kiltempiä ja kiitollisempia.
Jos sulla on törkeän kuuma vaimo, joudut aina pelkäämään, että se pettää tai jättää.Rumat ne vasta pettävätkin. Taannoin julkaistiin englantilainen tutkimus, jossa vaimojaan pettäneistä miehistä suurin osa oli sitä mieltä että nainen jonka kanssa he pettivät oli omaa puolisoa vähemmän viehättävän näköinen!
En kyllä ole vielä ikinä nähnyt rumaa ihmistä, vaikka tietysti suurinosa on juurikin niitä ”taviksia” (joissa toki on myös kauniita yksityiskohtia, vaikka kokonaisuus onkin ”vaatimaton”).
Ja pakko sanoa, että omassa tuttavapiirissä jokainen pettäjänainen on juuri sellainen ”luonnettaan kehittänyt” (eli äärimmäisen flirtti) ja ulkoisesti tavallisen näköinen.
Olen miettinyt mistä tämä voi johtua enkä keksi muuta syytä, kuin ettei niitä naisia ole huomioitu niin paljoa kuin kauniita kanssasisariaan, ja tässä ikuisessa huomiovajeessa -jota ei ilmeisesti edes kumppani täytä- lähtevät sitten helposti jokatoisen huomiota antavan miehen matkaan.
Huom: suurinosa tavisnaisista ei tietenkään ole pettäjiä, mutta jokainen tietämäni pettäjä on tavis
Onhan niitä kaunottaria mukava katsella kaukaa mutta tavallisen tytöntyllerön ottaisin vaimokseni.
m27
Kauniiden ja hirveiden naisten kelpaavuus kertoo heidät huolivien miesten outoudesta ja typeryydestä. Jos mies haluaa vierelleen mielummin kauniin ja äkäisen muijan kuin tavallisen ja mukavan naisen, niin hän on tyhmä. Tyhmät eivät tarvitsekaan mitään parempaa.
Kauneus on myös katsojan silmässä. Olen itse täysin tusinanainen ulkonäöltäni, mutta mieheni pitää minua kaikkein kauneimpana. Hän on katsellut minua jo yli 20 vuotta ja yhä vieläkin saan hänet kiinni katselemasta minua monta kertaa päivässä.