Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomon oudot vaatimukset työn suhteen

Onsevaankummaa
23.08.2018 |

Pomona vahva nainen. Otin vastaan vieraan, joka kysyi henkilöä A. Soitin, en saanut häneltä vastausta. Soitin toisen kerran ja jätin viestin vastaajaan. Ei kuulunut mitään. Soitin hetken kuluttua hänen kolleegalleen, ei vastausta. Tuli muita vieraita ja kun ehdin noin 5 minuutin kuluttua palata asiaan, vieras oli häipynyt aulasta. Oletin, että henkilö A oli saanut viestini. Tosiasiassa pomoni oli tullut hakemaan vieraan.
Meni puoli tuntia ja pomo tuli sanomaan minulle, että minun pitää kysellä enemmän vierailta millä asialla ovat. Kerroin soitosta ja soittopyynnöstä, siis yrityksistäni. En voinut mitenkään tietää, että A oli sopinut pomoni kanssa, että pomo vastaanottaa tämän vieraan.
Pitääkö minun oppia nyt ennaltanäkemistä ja ajatustenlukua? Vai halusiko pomo vain veetuilla? Sopimusta jäljellä kolme kk. Pomolla on myyrä, joka haluaa kaivaa maata jalkojeni alta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä myyrällä oli sormensa pelissä. Hänen mielestään sinun pitää yltää mahdottomuuksiin. Pomo ei taida olla ihan kaikkein välkyin tai ei muista ilmoitella sulle sopineensa jotain muuta.

Vierailija
2/5 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epäselvä aloitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taas kännissä, mut Koita skarpata aamuksi.

Vierailija
4/5 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pomo pitää myyrää lemmikkinä?

Vierailija
5/5 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut: "Olen samaa mieltä, että niin tulisi toimia. Ja sen vuoksi tiedon pitää kulkea vastaisuudessa minulle asti, jotta voin menetellä haluamallasi tavalla. Ilman ennakkotietoa asiaa on mahdoton toteuttaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi