Kerro elämäsi intohimoisimmasta hetkestä?
Itsellä 21-vuotiaana mökin aitassa ensirakkauden kanssa, kun välillämme oli ollut sähköä jo useamman kuukauden ja siellä sitten juteltiin ja hän paljasti tunteensa minua kohtaan, koko illan seksuaalinen jännitys vain kasvoi välillämme kunnes käytiin toisiimme kiinni kuin villieläimet. Silloin tärisin kiimasta ja toivon, että vielä joskus vuosien jälkeen saisin kokea samanlaisen aivan hulluksi tekevän intohimon
Kommentit (9)
Ekaa kertaaa kun pääsi räplääämään rynnäkkkökivääriä.
En tässä nyt mitään yksityiskohtia kuitenkaan hae :) Ja ihan näin btw, olen 26v nainen ja löydän kyllä jynkkyä jos sellaista materiaalia haluaisin
Se kun minua yli 10 v vanhempi mies opetti ottamaan suihin.
N24
Sain suudella etärakkauttani kerran.
Kihlatun parhaankaverin alistamiset oli kova juttu. Ja ne kerrat ku nussin sitä meijän pesukoneen päällä ja suihkussa. Myös autoreissu missä laukesin suoraan sen suuhun ja hän tyytyväisenä nieli kaiken ;)
Näin unta että XL5:en pojat paistoivat minulle lettuja leirinuotiolla. Silmät kilpailivat kipinöiden kanssa.
Kun avasin ensimmäisen kaljapullon ja laitoin Irwinin soimaan.
Kyllä se oli varmaan se eka kerta kun nainen kysyi että haluaisitko peppuseksiä ja sitten huolellisen lämmittelyn jälkeen pääsin sinne työntymään. En edes pystynyt kirjoittamaan tätä lyhyttä tekstiä saamatta seisokkia kun muistan edelleen tuon hetken niin vahvasti.
Joku pervo papparainen siellä taas etsii tarinoita joita lukea tatti kourassa.