Parasetamoli aiheuttaa ADHDta/autismia sikiölle! Mikä lääketehdas korvaa??
Turvallisena pidetty kipulääke voi aiheuttaa haittaa raskauden aikana - varomatonta käyttöä vältettävä https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/201808232201154986_rb.shtml
Vai paisuisiko juttu liian isoksi ja likaiseksi niin, että se vaietaan..
Hys hys
Kommentit (6)
No nykyään ilmeisesti kaikki asiat aiheuttaa adhd:tä ja autismia. Vaikka suurin aiheuttaja näille taitaa löytyä ihan vain perimästä.
Vierailija kirjoitti:
No nykyään ilmeisesti kaikki asiat aiheuttaa adhd:tä ja autismia. Vaikka suurin aiheuttaja näille taitaa löytyä ihan vain perimästä.
Moi lääketehtaan setä
Vierailija kirjoitti:
Adhd vaan diagnosoidaan nykyään liian helposti. Jopa lapsille jotka ovat ihan normaaleja aktiivisia tapauksia. Ei minun nuoruudessa 90-luvun alussa kenelläkään ollut adhd diagnoosia, nykyään sen varmaan saisi 50% minunkin tutuistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi lääketehtaan setä
Mä olen kyllä täti.
Ei huolta. ADHD:seen on lisää lääkkeitä. Lapset stimulanteille niin kyllä elämä on taas auvoisaa ja alkavat pärjäämään.
tuo lääke on viranomaisten hyväksymä aine, joten korvausten saaminen takautuvasti voi olla hankalaa.