Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö lääkäriin kun olet sairas

Vierailija
23.08.2018 |

vai ihan varmuuden vuoksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En käytä lääketieteen palveluja lainkaan, koska se perustuu eläinkokeille joita en hyväksy. Viimeksi olen käynyt lääkärissä (tai hammaslääkärissä) lukiolaisena, nyt ikää 44 v.

Vierailija
2/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Sama jos kuolen. Miksi enää eläisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tarpeeksi sairas, menen.

Minkäs takia olen käynyt...

Oikea polvi kangistui, että säkertyi ukko kanervikkoon.

Kroonistunut poskiointelon tulehdus.

Keskivaikea masennus.

Eilen olisin näyttänyt vasemman jalan suonikohjuja(jalat eriparia), mutta piti perua työkiireiden takia.

Helpottivathan nuo oireetkin....

Vierailija
4/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jos tarvitsen lääkettä vaivaani. Tai muuta toimenpidettä. Työterveyslääkärin kanssa voi asioida meillä myös sähköpostilla, reseptien uusimiset, lähetteet ym. hoituu käymättä.

Vierailija
5/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu olevan joku perusflunssa tai vatsatauti niin en. Jos on jotain poikkeuksellista tai tiedän tarvitsevani lääkereseptin niin tottakai menen.

Vierailija
6/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, jos olen sairas sellaisella tavalla, että lääkäri voi asialle jotakin tehdä. Tavalliselta vaikuttavassa mahataudissa tai flunssassa en.

Vierailija
7/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, jos tarvitsen vähintään kolmen päivän sairasloman ja/tai reseptilääkkeitä.

Vierailija
8/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En käytä lääketieteen palveluja lainkaan, koska se perustuu eläinkokeille joita en hyväksy. Viimeksi olen käynyt lääkärissä (tai hammaslääkärissä) lukiolaisena, nyt ikää 44 v.

Lääkärikammo on tietysti kiusallista, mutta ei sitä tarvitse hävetä.

Vierailija
9/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ummetusta pidetään psyykkisenä ongelmana.

Vierailija
10/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käydä lääkärissä, koska postaan vaivani AV:lle. Täällä kyllä tiedetään mikä sairaus on kyseessä. 

Vierailija
11/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Korvatulehduksia ja virtsatietulehduksiakin parantelen aina pari päivää itsehoidolla ennen kuin soittelen lääkäriin. Jos olen tosi kipeä ja tiedän, ettei esim. ilman antibioottikuuria mene ohi, niin menen. Lasten kanssa tulee kyllä herkemmin käytyä lääkärissä, tosin on heiltäkin korvatulehdukset ihan särkylääkkeillä kotona mennyt parissa päivässä ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi