Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa

Vierailija
23.08.2018 |

tänään juttelu työterveyden kanssa ja perheneuvolan, molemmat siis erikseen. Eilen oli puolentoista tunnin juttelu psyk. sairaanhoitajan kanssa. En vain jaksa näitä, oon tosi introvertti enkä keksi juteltavaa. Meidän perhettä vaan kohdannut tragedia missä minä olen sairastunut psyykkisesti. En tiedä voinko tai haluanko palata vanhaan työhöni ja en tiedä mitä muuta tekisin jos en palaa. Kaikki yhtä sotkua ja ahdistusta, eikä helpotusta näkyvissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Vierailija
2/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuo tilanne on ollut päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, mä voin rukoilla sinun ja perheesi puolesta, että Jumala suojelisi ja johdattaisi teitä.

(Mä olen itse ollut ateisti ja en olisi koskaan uskonut että musta olisi tullut uskovainen. Ilman Jumalaa en olisi selvinnyt mitenkään, puhun Jumalasta ja Jumalan rakkaudesta avoimesti kaikkialla, myös tuonkaltaisille asiantuntijoille.)

Vierailija
4/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisestä sairaanhoitajasta on itselläni sen verran kokemusta, että oli kyllä itsellenikin jo yksi stressin aiheuttaja. Tosi vaikeaa oli mennä jutustelemaan ventovieraan ihmisen kanssa, jolle en halunnut kertoa mitään yksityisasioistani. Kävin siellä kaksi kertaa ja keplottelin itseni pois.

Tsemppiä Sinulle!

Vierailija
5/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tuo tilanne on ollut päällä?

ahdistus alkaa kun on näitä jutteluita, toisaalta hyvä mutta tuppaavat kasaantumaan, kesä meni hyvin kun ei ollut työstressiä eikä jutteluita. Nyt syksyllä on monia jutteluita ja työhön palaaminenkin ahdistaa, haluaisin siis tehdä jotain muuta työkseni mutta työterveys ei ole tullut vastaan ainakaan vielä kouluttamisen suhteen. Olen nyt sairaslomalla.

ap

Vierailija
6/6 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, mä voin rukoilla sinun ja perheesi puolesta, että Jumala suojelisi ja johdattaisi teitä.

(Mä olen itse ollut ateisti ja en olisi koskaan uskonut että musta olisi tullut uskovainen. Ilman Jumalaa en olisi selvinnyt mitenkään, puhun Jumalasta ja Jumalan rakkaudesta avoimesti kaikkialla, myös tuonkaltaisille asiantuntijoille.)

kiitos sinulle jo etukäteen!!! Itse kokenut jotain uskonnollista elämässäni mutta en johdatusta, enkä tiedä mikä on lopulta totta ja mikä mielikuvitustani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä