Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma tätini -manipuloija

Vierailija
23.08.2018 |

Minulla on outo ongelma. Minun isän puolen tädit (kolme tätiä) riitelevät paljon keskenään. Milloin ovat väleissä ja milloin eivät.

Nyt kun olen tullut kolmekymppiseksi, huomaan, että yksi näistä tädeistä on käynyt minun kimppuun. Puhuu minusta pahaa muillr sukulaisille(ovat kertoneet), epäilee moraalittomaksi (on tosiuskovainen itse) ja ihan haukkui hään. Oli suivaantunut/tullut kateelliseksi, kun olin yhdelle sukulaiselle lähettänyt lahjan ja sukulainen oli laittanut kuvan siitä facebookiin. Poisti meidät kummatkin kavereista, kun emme huomioineet häntä tarpeeksi ja tykänneet hänen facebookpäivityksistään.

Täysin kiero akka, puhuu vanhemmillenikin pahaa minusta ja siitä, että häissämme oli tanssia, että kohta petän miestäni (on syntiä). En tanssinut kenenkään muun kanssa..en ole ikinä pettänyt..olen rauhallinen ja kiltti. olen aina ollut ystävällinen hänelle. Blokkasin hänet facebookista, kuten toinenkin serkkumme on tehnyt, kun hyökkäsi häntä kohtaan avoliitosta. Tämä serkku ei ole edes uskossa, niin eihän hän mitään avoliittoa edes syntinä ajattele..

Nyt huomaan, että hän on varmaan alkanut puhumaan toiselle tädille minusta pahaa, koska tämä alkanut hienovaraisesti piikittelemään minua (mitä ei ole ennen tehnyt). Olen hämmästynyt, miten manipuloiva sukulainen minulla on. Hulluinta tässä on että olen saamassa ensimmäisen lapsen ja se, mitä suvulta kaipaan, on tuki, arvostus ja rakkaus. Onko tässäkin jokin suvun valta-asetelmakahnaus?

Miehen suku on onneksi sopuisa. Ihmiset ovat toisilleen ystävällisiä, en ole kuullut, että riitelisivät, vaan pikemminkin tukevat ja ymmärtävät. Olenkin miettinyt, että voisin olla sinnepäin yhteyksissä enemmän.

Tämä täti yritti vielä saada minuun yhteyttä ja sanoi, ettei välttämättä elä kauaa, että haluaa että välit ovat sovussa. Sanoin, että en ole loukkaantunut, enkä halua riidellä. Jätin asian siihen. Kyllä on hullu akka.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Anna tätskyjen olla, ehkä he pärjäävät ilman sinua.

Vierailija
2/3 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on huomionhakuinen täti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn aina näistä sukulaisjutuista, joissa ei olla oikeastaan yhtään tekemisissä henilön kanssa ja kuitenkin tiedetään tarkasti, mitä toinen on tehnyt. Ei minulla ole aavistustakaan, mitä tätini on äitini kanssa puhunut häistäni tai mitä on sanonut serkkuni avoliitosta. Nähtävästi meillä on tylsä suku, joka ei jatkuvasti juoruile selän takana tai jos juoruilee, niin se ei kantaudu korviini.

Ja ihan sen mielikuvitusmiehen suvun puolesta: älä ole heihin yhteydessä! He eivät ole ansainneet sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi