Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tästä arjesta tule mitään kun olen aina niin väsynyt

Vierailija
22.08.2018 |

Juuri ja juuri jaksan töitten jälkeen laittaa koululaisille ruuan, mutta mitään muuta en sitten iltaisin tahdo jaksaakaan. Kaupassa pitäisi käydä, pyykkiä pestä, kotia siivota ja omasta kunnostakin pitää huolta, mutta kun ei vaan tahdo jaksaa suunnilleen muuta kuin maata. Usein nukahdankin sohvalle töiden jälkeen.

Töissä olen ihan virkeä ainakin iltapäivään asti, mutta sen jälkeen uuvahdan aivan täysin. Eihän tässä muuta, mutta kun ei tämä kotiarki oikein pelaa...Mies hoitaa lasten harrastuskuljetukset, onneksi, kun en itse jaksaisi niitäkään. Ei tämä varmaan ihan normaalia ole?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,töistä lähtiessä on vielä virtaa ja suunnitelmia loppupäiväksi,mutta kotiin päästyä ei jaksa kuin löhötä ja odottaa iltaa,että pääsee nukkumaan.

Vierailija
2/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikki illat menee ihan koomassa, viikonloppuna koitan sitten saada tehtyä jotain kotihommia. Mulla on kyllä lääkitys yhteen sairauteen ja olenkin ajatellut että väsymykseni johtuisi siitä. Mutta silti harmittaa kun arki menee ihan sumussa, nyt syksyllä ajattelin tehdä ryhtiliikkeen ja ostaa jotain vitamiineja ja käydä salilla vaikka väkisin. Jospa vähän piristyisi. Tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. T. Lto

Vierailija
4/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, työ vie kaikki voimat.

Vierailija
5/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntii plus työmatkat on liikaa ihmisen jaksamiselle :/ kuusi tuntia olisi aivan riittävästi työtä niin jaksaisi ja kerkiäisi hoitaa vielä hyvinvointiaankin. Voimia kaikille puurtajille pimenevään syksyyn!

Vierailija
6/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 6 tuntinen työpäivä auttaisi varmasti. Tein osittaisella hoitovapaalla 6 tuntia,mutta taloudellisista syistä piti ruveta tekemään täyttä päivää. Minkälaiset työajat teillä muilla on,mulla 6-14 tai 14-22

Vierailija
7/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Töitten jälkeen ei jaksa muuta kuin sohvailla. Vähäinenkin loppu energia menee lasten kiistojen selvittelyyn ja heidän asioista huolehtimiseen tai murehtimiseen.

Vierailija
8/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vain sillä erotuksella että pakko jaksaa lasten harrastukset, kaupat, siivoukset ym., ym. Mies on, mutta viikot työn vuoksi toisella paikkakunnalla. Työpäivän jälkeen lennetään paikasta toiseen, en tosiaan sohvalle kerkee.... väsyttää niin että silmiä kirvelee ja aivot on ihan sumussa....

En Mä ymmärrä miten jotkut ihmiset ehtii harrastaa omia harrastuksia, lukea kirjoja tms.???

Vierailija
9/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää vaan teollista ruokaa, niin väsymys on taattu.

Vierailija
10/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karseeta tuo lapsiperheen arki nykyään.

Vierailija
11/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karseeta tuo lapsiperheen arki nykyään.

No kai se on kun ei perheessä saada kunnon ruokaa kukaan.

Vierailija
12/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä etänä kotoa. Herään klo 7 ja aloitan heti työt samalla kun syön aamupalaa. Lopetan klo 15. Siitä suoraa lähden salille, lenkille jne. Tärkeää joka päivä liikkua, koska se piristää. Kotityöt teen yleensä päivällä töiden lomassa, joten illat on vapaa-aikaa. En koe olevani erityisen väsynyt. Olen luonut sellaisen minulle sopivan rytmin ja arjen.

Vierailija
13/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä etänä kotoa. Herään klo 7 ja aloitan heti työt samalla kun syön aamupalaa. Lopetan klo 15. Siitä suoraa lähden salille, lenkille jne. Tärkeää joka päivä liikkua, koska se piristää. Kotityöt teen yleensä päivällä töiden lomassa, joten illat on vapaa-aikaa. En koe olevani erityisen väsynyt. Olen luonut sellaisen minulle sopivan rytmin ja arjen.

Sama työaika, ei todellakaan kotona, vaan kiireisessä työpaikassa, jossa koko tuon päivän ajan pusken työtäni hiestä märkänä. Koko päivän ajan laitan todellakin kaikki fyysiset voimani likoon. Kannan, nostelen kuormia, pinoan, pakkaan ym. En ole ylipainoinen, syön terveellisesti. illat ovat vapaa-aikaani, mutta en silloin jaksa tehdä yhtään mitään.

Vierailija
14/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anemia tai kilpirauhasen vajaatoiminta. liika hiilari tankkaus iltapäivällä. liian kuormittava arki tai liian raskas fyysinen tai henkinen työ.

Vierailija
15/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anemia tai kilpirauhasen vajaatoiminta. liika hiilari tankkaus iltapäivällä. liian kuormittava arki tai liian raskas fyysinen tai henkinen työ.

Varastorauta kannattaisi tutkia myös.

Vierailija
16/16 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas kun voit yhdistellä työtä ja kotia! Minäkin päädyin kokopäiväisestä työstä (pitkät työmatkat) osa-aikaiseksi lyhyillä työmatkoilla. Tulot tippui mutta elämänlaatu parani! Kokopäiväistä tekevät ystävät eivät kerkiä/ jaksa edes kahville iltaisin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme