Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaatimukset naiselle?

Vierailija
22.08.2018 |

Olen nuori nainen ja alkanut miettiä, millaisia vaatimuksia miehillä yleensä on naisille, joiden kanssa haluaa parisuhteen ja jos haluaa esim. lapsia naisen kanssa. Usein puhutaan että naisilla vaatimukset miehille on korkeat. Itse olen korkeakoulutettu nainen, ja toivon lapsia, mutta sopivaa miestä, joka myös haluaa lapsia ei ole vielä tullut vastaan. Ajattelin kysyä palstan miehiltä, mitä vaatimuksia teillä on naiselle, jonka haluaisitte puolisoksi ja jonka kanssa perustaa perheen? Itse olen ihan tavallinen nainen. Minulle on ihan sama, onko miehellä korkeakoulututkinto vai ei, toivon että mies käy töissä, ja ettei käytä päihteitä, ja että on lapsirakas. Siinä tärkeimmät vaatimukset. Lisäksi minusta miehellä ja naisella pitää olla parisuhteessa omat rahat, vaikka yhteiset kulut jaetaankin.

Mitä ehdottomia vaatimuksia teillä miehet on naiselle, vaimoehdokkaalle?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kysyy mitä miehet toivoo miehiltä. Pari mirstä koittaa rehellisesti vastata je KEHTASIVAT myöntää, että hoikkuus ( ne siat!) nätti naama, kivat rinnat, pitkät hiukset oisi unelmanaisella ja luonne olis ystävällinen.

Siis AP pyysi mielipidettä. Niin suurin osa kommenteista on mammoilta, jotka haukkuu miehiä siitä, että niillä on mieltymyksiä. Ei herrantähren.

lol siis mitä miehet toivoo naisilta

Vierailija
42/42 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tämä ei vastaa kysymykseesi siitä, mitäies vaatii naiselta, mutta saattaa vastata sen takana olevaan ihmettelyyn siitä, miksi miehesi eivät halua perustaa perhettä kanssasi.

Minusta tuntuu, ihan vain muutaman lausahduksesi perusteella, että dinä haluat perheen jotta sinulla olisi perhe, mutta et ole loppuun asti ajatellut, mitä se tarkoittaisi - ja siksi ei voi olla varma, että todiaan haluat perheen muutenkin kuin muodon vuoksi. Sinulta pilkahtelee mustavalkoisia nopeati ajateltuja ”periaatteita” jotka ovat ristiriitaisia keskenään ja käytännön kanssa, ja joista voisi oikeassa perhetilanteessa tulla ongelmia - ja kun perheestä ei sitten enää pääse eroon, ne voisivat tehdä onnettomilsi ensin sinut ja sitten muutkin perheenjäsenesi. Tästä esimerkkinä tuo että ensin sanot että ehdottomasti pitää olla omat rahat ja sitten, ettei sua haittaa jäädä lasten kanssa kotiin. Miten realistista tämä yhdistelmä oikeasti on? Ja ota huomioon, että tilastojen mukaan jo kolmen vuoden poissaolo työmarkkinoilta näkyy sun palkkakehityksessä lopun ikääsi.

Liikaa periaatteita. Liian vähän ajattelua ja kontingenssin huomioimista. MITÄ sinä siinä perheessä haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä