Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan kauan meidän koiran kynnet vielä rapisee ovella

Vierailija
22.08.2018 |

Se nukutettiin jo alkukesästä😕

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta meillä koira kummitteli ja sitten lähti. 

Vierailija
2/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin eläinlääkäri osannu hommaansa. Avaa ovi, ota se kiinni ja hoida homma itse loppuun itse vaikka kirveellä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun lemmikki lopetettu, olen "kuullut" sen joitakin kuukausia sen jälkeen, ei mennyt muistaakseni puolta vuotta kun loppui. Kyllä siihen tottuu.

Vierailija
4/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin otakkaa pentu, itse en ainakaan osaisi kuvitella eläväni ilman koiraa, ikävä saa tuon kummittelun aikaan.

Vierailija
5/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla etten ole ainoa joka kuulee niitä

Vierailija
6/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollista niin otakkaa pentu, itse en ainakaan osaisi kuvitella eläväni ilman koiraa, ikävä saa tuon kummittelun aikaan.

Joo, mielessähän se on. Ajateltiin kuitenkin olla ilman lemmikkiä ainakin vuoden päivät, jos vielä senkin jälkeen kaipaa koiraa niin katsotaan sitten. On se elämä kyllä helpompaakin näin, reissaammekin aika paljon, eli ei tarvitse miettiä koiralle hoitopaikkaa yms.

Mutta on se outoa kun selvästi tänäänkin kuului etuterassilta koiran askeleet😞Ap

Vierailija
7/7 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mielessähän se on. Ajateltiin kuitenkin olla ilman lemmikkiä ainakin vuoden päivät, jos vielä senkin jälkeen kaipaa koiraa niin katsotaan sitten. On se elämä kyllä helpompaakin näin, reissaammekin aika paljon, eli ei tarvitse miettiä koiralle hoitopaikkaa yms.

Mutta on se outoa kun selvästi tänäänkin kuului etuterassilta koiran askeleet😞Ap

Joku pikkuinen, niin helppoa ottaa mukaan oikeastaan mihin tahansa 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi