Katri Helena peruu kaikki syksyn keikat
Oliko kyse jostakin vakavammasta, vai voiko kilppari todella oirehtia näin?
Kommentit (26)
On hyvin väsyttävää olla nuoren miehen rakastajatar.
Tuossa iässä jo joutaakin (sairaus)eläkkeelle.
Heti tuli myös täälläkin mieleen, että nyt on kyse jostain vakavammasta, mitä ei vain tahdo medialle kertoa. Ei pelkkä kilpparin vajaatoiminta selitä mitenkään puolen vuoden sairauslomaa.
Olisiko verenkiertohäiriöitä tai sydänvaivoja? Oireista päätellen, mitä on julkisuudessa kerrottu.
Kyllä Tommi toyboy
Varmasti Katria hieroo ja vie kalaan
Väsyneen oloinen oli lehtikuvissa. Toivottavasti paranee.
Juice Olasta: "oli jo valmis luopumaan, sitten saapui myyntimies"
Minulla todettiin vajaatoiminta, sain 3 päivää saikkua ja lääkkeen!
Onhan hänellä jo ikää ja kiertue-elämä on raskasta. Olisi jo ehkä aika vetäytyä eläkkeelle. Ettei komean uran huipuksi tule sellaista "laulaako, ei laula, peruuko keikan vai eikö peru" -loppua, suomeksi sanottuna kehäraakilta vaikuttavaa epätoivoista räpellystä. Pillit kerrasta pussiin ja kiitos kaikesta! Ehkä voinnin salliessa joku haastatteluohjelma ja ehkä tv-konsertti (nauhoitettuna, ei suorana!) tms., mutta ei enää kiertueita.
55-vuotisjuhlakonsertit? Niin kun ei tiedä ehtiikö 60v tullakaan...
Itse en sanut aikanaan 40 vuotiaana päivääkään sairalomaa, vaikka sairaus oli ollut jo n.25 vuotta ja kilpirauhanenkin oli tuhoutunut jo lähes kokonaan.
Kilpirauhassairauksia näköjään väheksytään täälläkin. :( Joku voi tietysti päästä aika helpolla, mutta joillakin oireet voivat olla tosi pahoja.
Olen sairastanut Hashimotoa vuosia eikä oikeaa lääkitystä vain ole löytynyt. En ole missään vaiheessa ollut täysin työkykyinen. Nykyisin teen pieniä projekteja silloin tällöin, mutta pääsääntöisesti olen työttömänä. Sairauslomia on myös vuosien varrella ollut kuukausienkin mittaisia.
Olen mukana eräässä Facebookin kansainvälisessä kilpparitukiryhmässä ja siellä on mm. ihmisiä, jotka jaksavat juuri ja juuri käydä suihkussa tai täyttää tiskikoneen. Sen jälkeen on mentävä levolle.
Mitä tulee Katri Helenaan, niin eiköhän hänen mahdollisuutensa vaikuttaa omiin töihinsä ja lomiinsa ole hieman erilaiset kuin ihan normiduunarilla. Ja arvostan, että laittaa terveytensä ykkösprioriteetiksi.
Kerrankin näkee Katrin lehdessä ilman kuvankäsittelyä ja raskasta meikkiä, ihan kuin kuka hyvänsä 73-vuotias mummo.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin näkee Katrin lehdessä ilman kuvankäsittelyä ja raskasta meikkiä, ihan kuin kuka hyvänsä 73-vuotias mummo.
Kaunis hän on!
Toivon sydämestäni Katri-Helenalle kaikkea hyvää ja paranemista tietenkin.
Hän on kunniakas iskelmäveteraani.
Aniharva suomalainen laulaja (yleensäkään) on yltänyt noin pitkään ja tuollaiseen vielä melko tasaisen menestyksekkääseen laulu-uraan.
En ymmärrä mtä hienoa siinä on kun 73v ei tajua että ollaan el'äkei'ässä
Off topic, mutta Seija Simolan Kun aika on - tulkinta on parempi kuin Katri Hlenan tekeleet yhteensä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mtä hienoa siinä on kun 73v ei tajua että ollaan el'äkei'ässä
Laulajilla ja näyttelijöillä se työnteko urallaan yleensäkin on jo luonteeltaan vähän eri juttu kuin esim. tehdastyöläisillä tai vaikka sairaanhoitajilla, tai rakennustyöläisillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis hän on!
Siis miksi pitää heittää tämmöinen kommentti? Mitä h*mmetin merkitystä sillä ulkonäöllä oikeasti on ja miksi ihmisellä ylipäätään pitää olla jokin mielipide toisen ulkonäöstä? Miksi päälle 70-vuotiaankin ulkonäköä pitää arvostella? Mikä s**tanan kohdusta hautaan kestävä missikisa elämä oikein sulle on?
Hyvähän se.