Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Great, nyt vasta tajusin, etten ole sairastanut tuhkarokkoa, enkä saanut kai rokotettakaan.

Vierailija
22.08.2018 |

Olen syntynyt 1969 ja rokotukset ovat alkaneet 1975. Tarviipa heti käydä hakemassa rokote.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoinen tauti. Itse sen jotain 10-vuotiaana sairastin ja muistaakseni olo oli koko ajan ihan hyvä. Näppylät ja lievän flunssan tuntuinen yleinen sairauden tunne vaan. Kun kouluun ei voinut tartuttamaan mennä, muistan luistelleeni läheisellä luistelukentällä päivät pitkät, kun ei yhtään ollut niin kipeä olo että tarvisi sisällä sängyssä maata. Veljelläni myös oli sama tauti ja hän oli ehkä vähän väsyneempi, mutta ei ollut flunssaa kummempi hänelläkään.

Vierailija
2/5 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lastentaudit lapsena sairastaessa olekaan yleensä pahoja. Sen sijaan aikuiselle ne voivat olla jopa vaarallisia, ainakin vaikeampia. Itse sairastin vesirokon aikuisena ja oli kauheaa. Kannattaa hakea se tuhkarokkorokotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aavistustakaan olenko sairastanut tai onko rokotettu vai ei. Eipä taida olal väliä.

Vierailija
4/5 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kummoinen tauti. Itse sen jotain 10-vuotiaana sairastin ja muistaakseni olo oli koko ajan ihan hyvä. Näppylät ja lievän flunssan tuntuinen yleinen sairauden tunne vaan. Kun kouluun ei voinut tartuttamaan mennä, muistan luistelleeni läheisellä luistelukentällä päivät pitkät, kun ei yhtään ollut niin kipeä olo että tarvisi sisällä sängyssä maata. Veljelläni myös oli sama tauti ja hän oli ehkä vähän väsyneempi, mutta ei ollut flunssaa kummempi hänelläkään.

Koska se ei sinulla ollut kummoinen tauti, merkitsee ilmeisesti että ei voi kenelläkään muullakaan olla? Mitenkä ne 100 000 ihmistä, jotka maailmanlaajuisesti vuonna 2014 kuolivat tuhkarokon komplikaatioihin (WHO)? Ei ollut heilläkään kummoinen tauti?

Vierailija
5/5 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP et tartte rokotetta jos et tiedä, että oletko sairastanut.Tuhkarokkoviruksen vasta-aineet voidaan testata.Eli Tällöin olet sairastanut ja et tarvitse rokotetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä