Mies, jos pyöräillessäsi eteen tulee todella hyväpeppuinen naispyöräilijä, hidastatko ja jäät taakse vähäksi aikaa ajamaan vai painutko silti suoraan ohi?
Kommentit (15)
Mietin että onkohan tahalleen laittanut tuollaiset pöksyt jalkaan, jotta peppu näkyisi.
Painun ohi, olen enemmän kiinnostunut tisseistä.
Menen ohi, koska olen aikuinen ihminen enkä keskenkasvuinen räkänokka.
Mistä oletus että mies pyöräilee normaalisti aina kovempaa kuin se hyväpeppuinen nainen?
Jos se on salilla kyykännyt arsensa timmiin kuntoon niin olettaisi että sillä on kaikki jalkalihakset kuosissa ja sotkee sillä putkikamelilla vähintään yhtä lujaa kuin minä. Lähinnä koettaisin pysyä perässä.
Joskus seuraan tyttöä kilometritolkulla. Onhan se kevyempää ajaa toisen perässä.
No miksi edes olisin kiinnostunut?
Internetistä löytyy miljoonia naisia ilman rihmankiertämää niin eipä paljon jaksa kiinnostaa joku random tyyppi kadulla jolla on vaatteetkin päällä.
En enää pyöräile, mutta marketkärryillä rollaan perässä samoille tuotehoodeille. t. Markku 76
Siis huhhuh. Onko se oikeesti nyt niin "oohhhhh oohhh mikä pylly, ojjoi!!"
Kun edes tiedä tai tunne millainen tyyppi senkin todellisuudessa omistaa.
Ite ennen kuolasin aina kaikkea, kunnes opin, että ihmiset voi olla _ihan mitä vaan_ ja kaikkea muuta, kun ulkokuori antas ymmärtää.
Ei enää jaksa kiinnostaa yksittäiset randomtyyppien ruumiinosat, kun ei tunne itse ihmistä.
Laitan nenän kiinni sen tytön pyllyyn kun ajan pyörälläni sen takana ja sitten otan takaa päin samalla kun ajan. Sitten se ottaa multa sui hin ja sitten ohitan sen.
Vierailija kirjoitti:
Siis huhhuh. Onko se oikeesti nyt niin "oohhhhh oohhh mikä pylly, ojjoi!!"
Kun edes tiedä tai tunne millainen tyyppi senkin todellisuudessa omistaa.Ite ennen kuolasin aina kaikkea, kunnes opin, että ihmiset voi olla _ihan mitä vaan_ ja kaikkea muuta, kun ulkokuori antas ymmärtää.
Ei enää jaksa kiinnostaa yksittäiset randomtyyppien ruumiinosat, kun ei tunne itse ihmistä.
Kyllä mä vaan tykkään kauniita vartaloita katsella; se on vähän kuin taidetta katsoisi ja saan siitä mielihyvää vaikken mitään suoranaisesti seksuaalista ajattelisikaan.
Ohitan ja pysäytän hänet. Sanon sitten että mennäänkö heti naimisiin hyväpeppu, en tarvitse muuta elämääni kuin yhden hyvän pepun.
Miksi kiinnostaisi niin paljon että todella jäisin taakse seuraamaan tarkoituksella jos edes perässä pysyisin :D Perseitä ja hyviä sellaisia itseasiassa näkee niin kaupungilla, kaupoissa yms ja netistä kyllä löytää niitä perseen kuvia, jos tosissaan on noin kiimainen ja keskenkasvuinen :D naisilla vain olettamus että kaikki miehet ovat kiimaisia ja kuola valuu vain yhden hyvän perseen takia, höh. Ps. En ole homo
M31
Ajan ohi ja tumputan sitten kotona.
Typerä kysymys, johon tiedät itsekin vastauksen jos olet mies.
M40