Mies, onko pieni kokoinen nainen ihan turn off?
Kommentit (27)
No ei ainakaan minulle.
Joskus kyllä on herättänyt pientä hämmennystä, että miten pieniä naiset voivat olla läheltä. Etäältä sitä ei välttämättä niin huomaa, mutta jos pääsee lähikontaktiin. Jos esim. laittaa kädet naisen hartioille niin kämmenet peittävät ne kokonaan.
Ei ole. - Arkielämän kokemukseni mukaan useammin olen nähnyt miehen rinnalla häntä huomattavasti pienikokoisemman naisen ja olettanut heidät yhdessä pariskunnaksi; verrattuna sellaisiin pariskuntiin, joissa nainen on pariskunnasta se huomattavsti kookkaampi, tai edes pidempi kuin mies.
Saman verran kuin pitkä mies naisille.
Jos ei osaa kirjoittaa pienikokoinen, on todella turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Olen 150 cm pitkä ja painan n. 47 kg.
Et sinä ole pienikokoinen.
Olet lyhyt.
Pienikokoinen olisit jos painaisit lähemmäs 40 kg.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta yhdyssanat osaamaton on.
Minä en vois kuvitellakaan oleva yhdessä kirjoitusvirheistä muistuttajien kanssa. Ehdoton ei!
Ei todellakaan. Diggaan ihan pirusti naida pienikokoisen naisen kanssa, kun jaksaa kannatella vaikka missä asennossa. Semmonen dirty master-meininki on ihan parasta tuolloin!
T:188cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta yhdyssanat osaamaton on.
Minä en vois kuvitellakaan oleva yhdessä kirjoitusvirheistä muistuttajien kanssa. Ehdoton ei!
Samaa mieltä.
Ihan siltä varalta että ap on uusi aloittaja eikä yksi niistä jotka ovat aiheesta aiemmin kyselleet... vastaan syvältä sydämestäni että pienikokoinen nainen ei todellakaan ole turn off.
Kyllä ovat, ainakin vähän isommalla kalulla olevalle miehelle, kun ei saisi työnnellä kuin puoliväliin tai muuten tekee pätkälle kipeää.
Kuka mies sellaisesta nauttii ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat, ainakin vähän isommalla kalulla olevalle miehelle, kun ei saisi työnnellä kuin puoliväliin tai muuten tekee pätkälle kipeää.
Kuka mies sellaisesta nauttii ?
Onneksi suomessa ei ole isokokoisista naisista pulaa, niin saat sinäkin painaa pohjasn asti.
Ei ellei se ota ongelmaa siitä