nainen?nautitko kun jalkapohjiasi hierotaan?
Kommentit (32)
Olen pärjännyt reilu neljäkymmentä vuotta ilman sitä, joten enköhän pärjää tästä eteenpäinkin. Kutian helposti ja en pidä yhtään siitä, että joku koskee varpaitani. Muiden varpaiden kosketusta lähes inhoan. Tai lasteni ja mieheni varmasti ovat aika ok, mutta muut varpaat saavat pysyä kaukana.
Ennen en sietäny ajatusta, että joku muu koskis mun jalkoihin. Mutta nykynen mieheni on opettanu tästä suuresti nauttimaan, osaa hieroo just oikeella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Osta tekokuIIi.
Miten se liittyy jalkojen hierontaan?
Tuntuu hyvältä, jos mies tekee sitä ilman taka-ajatuksia s*ksistä. Se nimittäin rentouttaa ihanasti, mutta ei todellakaan ala p*nettamaan vaikka monikin mies niin taitaa kuvitella. Olen siis ennemmin ilman jalkahierontaa kuin jaksan katsoa sitä kiukuttelua ja mökötystä kun sillä ei "saanutkaan" s*ksiä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa kun mies hieroo jalkojani varsinkin jos on ollu korkkareissa koko päivän. :) Tää ei ole seksuaalista meillä kuitenkaan, en erityisemmin tykkää jos varpaita imetään tms., se on ihan eri juttu.
Juuri näin. Jalkojen hieronta on jees, mutta joku varpaiden imeskely on yök. Hieronta on hieronta ilman taka-ajatuksia ja/tai fetissejä.
En. Kuten joku toinenkin sanoi inhoan, että jalkoihini kosketaan.
Anoppi antaa joka vuosi joululahjaksi lahjakortin jalkahoitoon.
No kyllä! Ja myös käsien hieronta on ihanaa, etenkin kämmenen sisäpuolelta tuota "peukalolihasta" kun hierotaan esim. käsihoidon yhteydessä.
Mies hieroo jalkojani liian harvoin... Ja tosiaan tähän ei liity mitään seksuallistsa.
En tykkää jalkahieronnasta, koska jalat, niin omani kuin muidenkin, on kamalia :x
Nautin hieromisesta mutta inhoan jos jalkapohjia kutitetaan, silloin potkaisen. Refleksi.
Jooo rakastan!
Säärien ja jalkapohjien hieronta on ihanaa ja tarpeellista, kyllä tuntuu jaloissa kun kukaan ei ole pitkiin aikoihin hieronut.:(
N25