Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö yöpaitaa

Vierailija
21.08.2018 |

Itse nukun aina ilman

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ajan olen nukkunut alasti.

Mutta viluisina iltoina nukun pyjama yllä ja villasukat jalassa. Ne saa kesken yön pois, kun tulee lämmin.

Vierailija
22/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukutaan molemmat. Talvella käytän sukkia, kun varpaat palelee ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käytän ja aina silkkisiä. Paras matsku.

Vierailija
24/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti.

Vierailija
25/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yöpaita. En tykkää nukkua pelkillä alushousuilla (saati sitten alasti). Nukahdan tyytyväisenä, kun tunnen pehmeän ja lämpimän puuvillan ylläni. Saan siitä jotain turvallista ja lohdullista.

Palelen myös herkästi. Usein mulla on paitsi se yöpaita, myös pyjamahousut, sukat ja villasukat vedettynä lahkeiden päälle.

Vierailija
26/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tällä hetkellä nukun shortsipyjamassa (WonderWoman -kuosinen, kiitos Lidl :D ). Vain pahimmilla helteillä joudun nukkumaan pelkissä pikkupöksyissä. Talvisin mulla on nilkkapituinen, tummanharmaa, pitkähihainen puuvillayöpaita (tai oikeastaan kolme, tilasin lisää kun huomasin miten mukava malli oli kyseessä), kesäisin jokin t-paitamallinen. En ole ikinä nukkunut alasti. (Enkä unilelun kanssa, lapsenakin viskoin nallet ja puput hittoon sängystäni. Olen ilmeisesti erilainen nukkuja kuin suomalaiset naiset keskimäärin. :D )

Vierailija
27/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä saattoi nukkua pelkässä yöpaidassa, ilman peittoa. Muulloin ympäri vuoden on paita, neule, pitkät housut, sukat tai villasukat. Lisäksi peiton päällä petari kaksinkerroin. Ja hytisen horkassa, kunnes nukahdan. Huonelämpötila vähintään +23 celsiusta. Lääkärin mielestä kaikki veriarvot kunnossa.

Vierailija
28/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yökylässä. Normaalisti nukun alasti tai vain pikkarit jalassa. Jos on kylmä, niin lisää peittoja päälle.

Yöpaita tuntuu aina olevan jotenkin tiellä ja pidän siitä, miltä peitto tuntuu paljasta ihoa vasten. Se tuo tavallaan myös turvallisuuden tunteen, johon on ihana nukahtaa.

Vierailija
29/29 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus hikoilen paljon yöllä. Helpompi heittää yöpaita pesuun kuin vaihtaa kaikki lakanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän