kaipaisin naisten mielipidettä tähän asiaan
Olen 43 vuotias mies ja seurustelin 41 vuotiaan naisen kanssa 3kk ja hänellä oli 3 lasta 4v,8v ja 13v.Nainen esitteli minut lapsilleen ja sanoi että ei yleensä esittele miehiä lapsilleen niin nopeasti.Erosimme 2 viikkoa sitten tämän naisen kanssa ja tänään hän kertoi että on seurustellut uuden miehen kanssa 4 päivää ja esitelly tämän lapsilleen.Kuulostaako tämä teidän naisten mielestä ihan normaalilta?
Kommentit (26)
En ole nainen ja minulla ei ole mielipidettä, mutta pitihän tähän kuitenkin jotain kirjoittaa.
Riippuu hyvin paljon siitä miten hän esittelyn tekee. Kuulostaa ihan normaalille että lapsille esitellään ihmisiä joita tapaa. Meillä ainakin lapset myös kyselee "kuka toi oli" ja esittelen silloin hänet tyyliin äidin ystävä Liisa tai Matti. Normaalilta se sijaan ei kuulostaisi esitellä lapsille jotakin tyyppiä tyyliin me olla jo tämän Matin kanssa pa*tu ja hänestä tulee teidän seuraava uusi isä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Miksei paremmat naiset, kuten minä, kiinnosta miehiä? Olen mukava, osaan kaikenlaista, näytän ja tuoksun hyvältä. Kukaan ei huomaa.
Kysytkö tosissasi vai onko tuo vain outo pila? No, et kiinnosta minua koska mielestäni olet pinnallinen. Pinnallista on siis se että kumppani/parisuhdeasioihin liittyen mainitset että "osaat kaikenlaista sekä näytät ja tuoksut hyvältä". Minulle ei ole mitään väliä sillä mitä kumppanini osaa tai miltä hän näyttää tai tuoksuu. Minä tahdon vain että kumppanini on hyvä ja välittävä ihminen.
Onpa siinä nopea nainen. Ei todellakaan ole ihan tavallisen ihmisen vauhti tuo.