Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä horoskooppimerkeistä on paras rakastaja?

Vierailija
21.08.2018 |

Minkä merkin edustajan kanssa on ollut suurta rakkautta? Rakkautta ensisilmäyksellä? Pysyvää rakkautta?

Veetuilijat voitte jättää kommentoimatta jos aihe ei kiinnosta. Elämää ei kannata elää otsa rypyssä. ;)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan

Vierailija
22/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkiainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritelmien mukaan maailman huonoin parimuodostelma - Oinas ja Rapu, mutta Ravun kanssa tunnen oloni kotoisaksi, rakastetuksi ja tiedän, että minusta välitetään aidosti.

Ei ole määritelmien mukaan mikään huono pari.

Oinas ja rapu on molemmat johtavia merkkejä, joten ovat hyvin samanlaisia.

Itsekin tunnen ties kuinka monta oinas/rapu yhdistelmää, se on tosi yleinen pari.

Vierailija
24/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies ja itse olen leijona.

Vierailija
25/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni. Minä olen jousimies.

Vierailija
26/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonni

Vierailija
27/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä lähinnä poissulkumenetelmä. Ei sopivia tähän mennessä vesimies ja kauris.

Vierailija
28/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsopa mitä tahansa horoskooppimääritelmää, niin ei tarvitse enää arpoa: me skorpionit ollaan mestarillisen hyviä rakastajia ;D. Koska kuuleman mukaan olemme horoskooppimerkeistä kaikkein intohimoisimpia ja seksuaalisisimpia, ja myös syvällisiä. Seksiin liittyy skorpparilla kiihkeän fyysisyyden lisäksi yleensä myös henkinen puoli, mikä viimeistään vie jalat alta. Kyllä näitä piirteitä tunnistan itsessäni.

Ja lisäksi nöyriäkin ollaan tämän kaiken lisäksi :D... No joo, vaan kukas skorpparin piikin nostaa ellei itse?

Oikeastihan näihin kokemuksiin liittyy aika paljon muutakin kuin pelkkä horoskooppimerkki, mutta kuten sanottua, turhan vakavasti ei tarvitse ottaa :).

Itse olen skorpioni, ja pihdeissäni on jo jonkin aikaa ollut neitsyt-mies. Ilotulitusta riittää tuntikausiksi, kun hän tarkkana ja romanttisena luonteena paneutuu koko olemuksellaan hommiin, ja perfektionistina haluaa aina löytää uusia tapoja saada minut tulemaan useammin ja kovemmin. Itse taas annan ja vastaanotan nautintoa erittäin lahjakkaasti.

Vierailija
29/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen, ja kalat on ihana ja hyvin huomioonottava rakastelijanakin.

Vierailija
30/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksonen, ja kalat on ihana ja hyvin huomioonottava rakastelijanakin.

Samaa mieltä. Kuuminta ollut tyypin kaa joka oli kalat, harmi kun petipuuhat olikin sitten ainut juttu mikä toimi välillämme :/ t: kaksonen

Vierailija
31/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määritelmien mukaan maailman huonoin parimuodostelma - Oinas ja Rapu, mutta Ravun kanssa tunnen oloni kotoisaksi, rakastetuksi ja tiedän, että minusta välitetään aidosti.

Ei ole määritelmien mukaan mikään huono pari.

Oinas ja rapu on molemmat johtavia merkkejä, joten ovat hyvin samanlaisia.

Itsekin tunnen ties kuinka monta oinas/rapu yhdistelmää, se on tosi yleinen pari.

Samanlaisia? Rapu on vettä ja oinas tulta eli tyypillisesti oinas on vauhdikas, itsekeskeinen ja innostuva kun taas rapu on empaattinen, herkkä ja viihtyy kotona. Ainoa samankaltaisuus on että ovat johtavia merkkejä. Monasti olen kuullut sanottovan, että oinas on liian vahva herkälle ravulle, jotenka oinas tuhoaa ravun.

Vierailija
32/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me skorpionit olemme vertaansa vailla!

Vierailija
33/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsopa mitä tahansa horoskooppimääritelmää, niin ei tarvitse enää arpoa: me skorpionit ollaan mestarillisen hyviä rakastajia ;D. Koska kuuleman mukaan olemme horoskooppimerkeistä kaikkein intohimoisimpia ja seksuaalisisimpia, ja myös syvällisiä. Seksiin liittyy skorpparilla kiihkeän fyysisyyden lisäksi yleensä myös henkinen puoli, mikä viimeistään vie jalat alta. Kyllä näitä piirteitä tunnistan itsessäni.

Ja lisäksi nöyriäkin ollaan tämän kaiken lisäksi :D... No joo, vaan kukas skorpparin piikin nostaa ellei itse?

Oikeastihan näihin kokemuksiin liittyy aika paljon muutakin kuin pelkkä horoskooppimerkki, mutta kuten sanottua, turhan vakavasti ei tarvitse ottaa :).

Itse olen skorpioni, ja pihdeissäni on jo jonkin aikaa ollut neitsyt-mies. Ilotulitusta riittää tuntikausiksi, kun hän tarkkana ja romanttisena luonteena paneutuu koko olemuksellaan hommiin, ja perfektionistina haluaa aina löytää uusia tapoja saada minut tulemaan useammin ja kovemmin. Itse taas annan ja vastaanotan nautintoa erittäin lahjakkaasti.

Neitsyeelle kaksi pahinta ovat likaiset ja ryppyiset lakanat sekä pahalle haiseva kumppani.

Vierailija
34/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyet ovat parhaita.

Harmi vaan, että ne on kertaluonteisia juttuja.

Et vain ole täyttänyt neitsyen tiukkoja kriteereitä saadaksesi jatkoa.