Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä horoskooppimerkeistä on paras rakastaja?

Vierailija
21.08.2018 |

Minkä merkin edustajan kanssa on ollut suurta rakkautta? Rakkautta ensisilmäyksellä? Pysyvää rakkautta?

Veetuilijat voitte jättää kommentoimatta jos aihe ei kiinnosta. Elämää ei kannata elää otsa rypyssä. ;)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriin kanssa rakkautta ensisilmäyksellä. Itse olen oinas.

Vierailija
2/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris. Itse olen neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka, kun itsekin vaaka. Mieltymykset menevät yhteen ja huomioonottaminen on vähintään samaa luokkaa.

Vierailija
4/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu rakastelee

Vierailija
5/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on kiihkeä. Muusta en tiedä

Vierailija
6/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sarvipää pökkii parhaiten ♈️

Vierailija
7/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä leijona puksuttelee rapua. Mukavan eläimellistä.

Vierailija
8/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Romanttinen, intohimoinen, hellä ja kaikkensa antava:) Monta kertaa.

Vierailija
9/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Itse olen leijona.

Vierailija
10/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin

Kalat

Rapu

Tämä on järjestys ja fakta

Vierailija
11/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet ovat parhaita.

Vierailija
12/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyet ovat parhaita.

Harmi vaan, että ne on kertaluonteisia juttuja.

Vierailija
13/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu rakastelee

Kertoisitko enemmän? Onko rapu emotionaalinen, hellä, haluaa omistaa ja pitää rakkaansa lähellään?

Vierailija
14/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on paras.

Vierailija
15/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu tietysti paras ;)

Vierailija
16/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu tietysti paras ;)

Mikä tekee ravusta parhaan? :) Oletko sinä rapunen?

Vierailija
17/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja Kaksonen panevat parhaiten.

Vierailija
18/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epämääräinen kysymys ja epämääräisiä vastauksia. 

ensinnäkin tietyt horoskooppimerkit sopivat paremmin tiettyjen merkkien kanssa. Myös pitäisi ottaa huomioon omat intressit minkälaisesta rakastajasta pitää. Ei voi sanoa että no Kauriit on parhaita koska ne sopii just mulle. No joo sulle ne sopii koska olet omanlainen ihminen jolla on omanlaiset halut ja kiinnostukset, muille sellainen tyyppi ei ehkä menisikään.

Olen itse lukenut että esim omalle Oinas merkilleni on esim jousimies yksi parhaimmista rakastajista koska kummallakin on tulen elementit ja kummatkin ovat hyvin kiihkeitä ja rakastaa jännitystä.

Itselläni oikeastaan onkin kiihkeä suhde meneillään Jousimies miehen kanssa eikä seksiin näy loppua ja entisessä suhteessa olin kaksosen kanssa jossa olisi ollut seksiä mutta jännitys ja seksuaalinen vetovoima oli aika kadoksissa :'D Tämä on nyt ensimmäinen jousimies jonka kanssa olen suhteessa ollut ja on todella kiihkeää ja rajua seksiä.

Vaikka onkin kiva tutkailla horoskooppeja niin pitää muistaa ettei ne ole mitenkään luotettavia mutta kiva on lukea ja innostua niistä anyway

Vierailija
19/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas, eniten kipinöitä on jousimiehen kanssa mutta vaakakin on hyvä yhdistelmä. Luulenpa että käytännön sänkyhommat on asia erikseen, siinä ratkaisee myös kokemus ja mieltymykset ;)

Vierailija
20/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa epämääräinen kysymys ja epämääräisiä vastauksia. 

ensinnäkin tietyt horoskooppimerkit sopivat paremmin tiettyjen merkkien kanssa. Myös pitäisi ottaa huomioon omat intressit minkälaisesta rakastajasta pitää. Ei voi sanoa että no Kauriit on parhaita koska ne sopii just mulle. No joo sulle ne sopii koska olet omanlainen ihminen jolla on omanlaiset halut ja kiinnostukset, muille sellainen tyyppi ei ehkä menisikään.

Olen itse lukenut että esim omalle Oinas merkilleni on esim jousimies yksi parhaimmista rakastajista koska kummallakin on tulen elementit ja kummatkin ovat hyvin kiihkeitä ja rakastaa jännitystä.

Itselläni oikeastaan onkin kiihkeä suhde meneillään Jousimies miehen kanssa eikä seksiin näy loppua ja entisessä suhteessa olin kaksosen kanssa jossa olisi ollut seksiä mutta jännitys ja seksuaalinen vetovoima oli aika kadoksissa :'D Tämä on nyt ensimmäinen jousimies jonka kanssa olen suhteessa ollut ja on todella kiihkeää ja rajua seksiä.

Vaikka onkin kiva tutkailla horoskooppeja niin pitää muistaa ettei ne ole mitenkään luotettavia mutta kiva on lukea ja innostua niistä anyway

Olet löytänyt sinulle sopivan rakastajan Jousimiehestä ja hyvä niin. Teillä on varmasti yhteiselämä tulta ja tappuraa ja vauhtia piisaa. Olen Oinas, mutta en tyypillinen sellainen ja muut tulen merkit sekä ilman merkit eivät sovi minulle. Oinaiden vauhti on liian kova, Jousimiesten suorasukaisuutta en kestä ja he aina onnistuvat loukkaamaan minua. Leijonien mahtailua ja itsekeskeisyyttä en ole koskaan ymmärtänyt. Loppupäätelmänä kierrän tulen merkit kaukaa ja onnekseni olen löytänyt rakkauteni Ravusta. Määritelmien mukaan maailman huonoin parimuodostelma - Oinas ja Rapu, mutta Ravun kanssa tunnen oloni kotoisaksi, rakastetuksi ja tiedän, että minusta välitetään aidosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi