Lahjoitatteko te oikeasti näihin huijauksiin rahaa?
https://www.gofundme.com/discover/surgery-fundraiser
Nuohan ovat suurin osa selvästi huijauksia ja kuvatkin varastettu. Silti sinne on tunnettu hirveitä määriä rahaa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri myös itse oman profiilin. Kerään rahaa Syyrian lapsille. Katsotaan paljon tulee. :)
Miten suunnittelit rahat käyttäväsi?
Miten tuolla todistetaan että rahat on käyttänyt oikein?
Olen jo pitkään ihmetellyt, millainen täysi idiootti antaa sentiiäkän kenellekään GoFundMe:n kautta. Mitään takeita ei ole siitä, että rahat päätyvät oikeaan kohteeseen tai että koko apua tarvitsevaa henkilöä on edes olemassa.
Yksikin suomalainen mies kerää rahaa syöpähoitoihin, eiköhän Suomessa saa syöpähoidot ihan julkisen kautta pienellä omavastuulla...?
Kyllähän täällä on tälläkin hetkellä menossa mm. vilkkaat keskustelut niin horoskoopeista kuin Meyer-Briggsin persoonallisuustyypeistä.
Kumpaakaan puoltamaan ei löydy tieteellistä faktaa.
Hyväuskoisia hölmöjä siis löytynee vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri myös itse oman profiilin. Kerään rahaa Syyrian lapsille. Katsotaan paljon tulee. :)
Miten suunnittelit rahat käyttäväsi?
Jos tulee paljon rahaa, niin lähden matkustelemaan. Muuten tyydyn vain juopottelemaan ne pois.
Ilmastonmuutokseenkin idiootit lahjoittavat rahaa, vaikka kyseessä on suurin maailmanlaajuinen KUSETUS.
Sinänsä ei harmita; sillä mitäpä vajaaälyinen jälkeenjäänyt rahalla tekisi ?