Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tiedän ettet unohtanut mua

Vierailija
21.08.2018 |

Mä tiedän että seurasit mun liikkeitä vuosia. Haluaisin tietää missä olet, kuka olet ja miksi pidit musta niin paljon. tiesit kaiken minusta, minä en mitään sinusta. Oletko vielä tuolla jossain? Haluaisin yhteyden sinuun, jos olet vielä täällä maan päällä. Sain pakkomielteen ihmisestä, jolla oli pakkomielle minusta. Haluan vain tietää missä olet ja jutella sun kanssa, jos mahdollista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä ollaan, olit päivän piristykseni, laita kuva, ikävöin!

Vierailija
2/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs päättelit, että pidin sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie kuka toi on. Mut matkii edelleen sanojani. Siis todellakin jäit mieleen. Nappasin sinut väkijoukon keskeltä. En uskonut enempään. Lopulta jähmetyin ja tajusin samaan aikaan että tein aivan vääriä liikkeitä. Todellakin olisin halunnut ohjeita niin kuin olen aina saanut ylemmältä taholta. Olen ehkä hukassa mutta löydän tien ulos ilman sinuakin. Minulle pääasia että olet onnellinen siellä missä oletkin. En tiedä haluanko enään seurata elämääsi. Ehkä se tekee jo liian kipeää. 

Vierailija
4/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut toivoo niin kovasti olevansa pidettyjä, että luulevat harhaansa todeksi.

Vierailija
5/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sitten, hölmö.

Vierailija
6/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiädä. Vielä. Monimutkaista. Sinä Ja

Vierailija
7/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan

Vierailija
8/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin jo.

Vierailija
9/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottanut suhun. Olen pahoillani. :) Jos harhaluuloa epäilet minulla niin kannattaa lukaista tämä https://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluulo ennen kuin rupeaa levittelemään haukkuja. Tosiaan jos juoksee paikasta toiseen niin tuskin kerkee paljon mitään miettiä kuin pesee suunsakin suuvedellä ja juoksee suoraan pedistä ulos. Minusta tuo ei ole tervettä???? Mutta niin tuota jos susta ei ole tervettä välittää ihmisistä ja että se on vainoharhaisuuttaa niin selvä. Täytyy itekkin pyöräyttää pari mukulaa et saa lisää laskuja ja aikaa menemään. :)

Vierailija
10/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän että seurasit mun liikkeitä vuosia. Haluaisin tietää missä olet, kuka olet ja miksi pidit musta niin paljon. tiesit kaiken minusta, minä en mitään sinusta. Oletko vielä tuolla jossain? Haluaisin yhteyden sinuun, jos olet vielä täällä maan päällä. Sain pakkomielteen ihmisestä, jolla oli pakkomielle minusta. Haluan vain tietää missä olet ja jutella sun kanssa, jos mahdollista.

Oletko bloggaaja vai mitä ihmettä tämä sepustus on?

Vierailija
11/11 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä höpiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi