Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku miettii: onko parempi jäädä yksin vai solmia parisuhde "ihan ok" -miehen kanssa?

Vierailija
21.08.2018 |

Jos ei ole löytänyt ketään, johon oikeasti on rakastunut ja jonka kanssa haluaisi parisuhteen ja perustaa perheen, onko parempi vain jäädä yksin vai solmia parisuhde jonkun miehen kanssa johon ei ole rakastunut vain sen takia että saisi perheen?

Olen itsekin sinkku ja tämä on mielenk. kysymys minustakin, mutta tätä pohtii erityisesti ystäväni joka on meistä kahdesta enemmän etsinyt miestä viime vuodet. Mitä mieltä olette? Toivoisin asiallisia kommentteja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmemiestä voi odottaa mutta ei sitä kaikille tule.  Eli ota vain hyvä mies vaikka se rakkaus ei niin kauhean paljon potkisikaan.  Kunhan on rehellinen, ahkera ja ystävällinen eikä juo liikaa.   Huomaat että ajan kanssa opit häntä rakastamaan ja sillä oikealla rakkaudella joka kenties kestää.  Sitäpaitsi jos haluaa lapsia, on parasta että heillä on isä siinä kotona ja heillekin riittää että on hyvä mies ja isä.

Vierailija
22/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin jos tuntuu, että tarjolla olevat miehet on vain " ok" et oo täysin hyväksynyt omaa tasoasi

Jos oisit hyvännäköinen, sun ei tarvitsisi pohtia tätä. Sulle ois upeita miehiä tarjolla.

Hyväksy nyt et oot itekkin vain ok ja tod.näk sun kumppanikin joutuu tyytymään sinuun.

Tasoa ja tasoa...siitä jotkut jaksaa jankata. Minulle ei ainakaan ulkonäkö ole oleellista, ei se onko kumppani lihava vai laiha, lyhyt tai pitkä, vaan että meillä on keskinäistä rakkautta ja vetovoimaa.

Taso ei ole komean ulkonäön synonyymi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella masentavalta. Mieluummin olen perheetön kuin perheenäitinä ihan kiva-suhteessa.

Vierailija
24/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkiliitto voi olla hyvä juttu ja kasvaa molemminpuoliseksi rakkaudeksi, mutta ei kannata myöskään yllättyä, jos toinen osapuoli jossain vaiheessa sitten löytääkin henkilön, johon oikeasti rakastuu ja se järkiliitto loppuu sitten siihen...

Vierailija
25/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin jos tuntuu, että tarjolla olevat miehet on vain " ok" et oo täysin hyväksynyt omaa tasoasi

Jos oisit hyvännäköinen, sun ei tarvitsisi pohtia tätä. Sulle ois upeita miehiä tarjolla.

Hyväksy nyt et oot itekkin vain ok ja tod.näk sun kumppanikin joutuu tyytymään sinuun.

Tasoa ja tasoa...siitä jotkut jaksaa jankata. Minulle ei ainakaan ulkonäkö ole oleellista, ei se onko kumppani lihava vai laiha, lyhyt tai pitkä, vaan että meillä on keskinäistä rakkautta ja vetovoimaa.

Taso ei ole komean ulkonäön synonyymi.

Jep. Miehellä se taso käsittää monta asiaa. Ei todellakaan vain ulkonäkö.

Siihen kuuluu myös ne naisten nauratustaidot, karisma, korkean statuksen ammatti ym

Vierailija
26/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok voi olla täydellinen valinta kun tutustuu kunnolla eikä vaan ekojen treffien perusteella tee päätöstä 👍

Vierailija
27/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa :

-1.5 miljardin intiassa kaikki on järjestettyjä liittoja

-Suurinosa maailman liitoista on järjestetyjä

-Kukaan ei koko elämää samanlainen ihmiset muuttuu koko ajan, myös sinä itse

-99% miehistä Suomessakin ottaa sen jonka saa

Vierailija
28/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tähänkin pitää joidenkin sekoittaa tasot, kun kyse on tunteen puuttumisesta?

Ihminen joka ei ymmärrä tunteita vaan näkee kaikki muut ihmiset pelkkinä listoina ulkoisia asioita.

Vierailija
29/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkiliitto voi olla hyvä juttu ja kasvaa molemminpuoliseksi rakkaudeksi, mutta ei kannata myöskään yllättyä, jos toinen osapuoli jossain vaiheessa sitten löytääkin henkilön, johon oikeasti rakastuu ja se järkiliitto loppuu sitten siihen...

Tai vain kyllästy elämään ihan ok järkiliitossa ja lähtee.

Vierailija
30/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tähänkin pitää joidenkin sekoittaa tasot, kun kyse on tunteen puuttumisesta?

Ihminen joka ei ymmärrä tunteita vaan näkee kaikki muut ihmiset pelkkinä listoina ulkoisia asioita.

Näin juuri. Olen kelvannut monille naisille, vaikka he eivät olisi ikinä kuvitelleet seurustelevansa vapaudenkaipuisen, tupakoivan, alkoholin suurkuluttajan kanssa. Seurustellessaan kanssani ovat kyllä aktiivisesti yrittäneet muuttaa minua enemmän mieleisekseen. Ensin hyvällä, sitten huutamalla, itkemällä tai erolla uhkaamalla. Jostain syystä harva on kuitenkaan jättänyt.

Kokemani on varmaan sitten ollut sitä vain tapahtunutta tunnetta.